Kebab Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Userbars är ju bara sååå 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Userbars är ju bara sååå 2005. Bringing the trend back! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Bringing the trend back! Jag har också en userbar. Sedan några dagar tillbaks. Det känns trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Bringing the trend back! Palla kråkor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Faggots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Faggots. wubwubwubwubwub! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Palla kråkor. Det är en korp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Det är en korp. Fågelskrälle som fågelskrälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) Apropå userbars, minns någon vem som gjorde den här åt mig back in the days? Redigerad 11 maj, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Forumet ersatte min signatur med det här skräpet [tips: ladda om sidan] Redigerad 12 maj, 2008 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Forumet ersatte min signatur med det här skräpet [tips: ladda om sidan] Can't see shit, captain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Can't see shit, captain. Inte heller om du manuellt går in på adressen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag ser. Men ska rutan öppnas tillsammans med en ny vit flik? Haxx0r hursomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag ser. Men ska rutan öppnas tillsammans med en ny vit flik? Haxx0r hursomhelst. Forumet är för smart för att tillåta javascript-länkar så man är tvungen att fuska lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Inte heller om du manuellt går in på adressen? Ser inte ens någon adress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Forumet ersatte min signatur med det här skräpet [tips: ladda om sidan] Åh den skiftar Fräsigt. Kul grej. Apropå userbars, minns någon vem som gjorde den här åt mig back in the days? Mr.Dumbom. Redigerad 12 maj, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Ahahaha, nu ser jag din signatur ärrtvå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Slumpas det ett nickname från alla medlemmar på forumet, eller en liten skara du själv valt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Slumpas det ett nickname från alla medlemmar på forumet, eller en liten skara du själv valt? Det slumpas från en lista som jag skrev ihop själv. Tog de första jag kom på i huvudet plus medlemmar som var på listan över inloggade medlemmar. Om någon saknar sig kan den säga till. <?php header('Content-type: image/png'); $medlemmar = array('P-C', 'StellHell', 'KalleR', 'agent47', 'Jacker', 'mr_tobbe', 'Merkky', 'Topp3', 'Frenzy', 'Siana', 'Kebab', 'Tweak', 'KvaddadPadda', 'Umberto', 'iweX', 'Qouad', 'kicken', 'eXotic', 'Karatemorfar', 'Mr. Magic', 'Tux', 'yo.yo', 'VickeX', 'DrStupid', 'Godfather', 'Tackleberry', 'VaXXoR', 'Vice.', 'Hultenius', 'Hultenius'); $im = imagecreatefrompng('bild.PNG'); imagettftext($im, 9, 0, 221, 44, imagecolorallocate($im, 51, 51, 153), 'verdana.ttf', $medlemmar[mt_rand(0, sizeof($medlemmar) - 1)]); imagepng($im); ?> Redigerad 12 maj, 2008 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Sign me up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts