Frenzy Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Jag ville också ha en Lost sign ju Ska jag byta avatar ? EDIT : ny avatar ! Ser lite konstig ut , men ni serr iaf att det är Locke ! Redigerad 6 mars, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Har en ny sign (den jag har nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Har en ny sign (den jag har nu) Snygg men lite för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Ska jag byta till den här tycker ni? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/John-lennon-vit-svart.gif EDIT: Förresten kan någon säga hur man gör ram runt bilderna? Redigerad 6 mars, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ska jag byta till den här tycker ni? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/John-lennon-vit-svart.gif Ja för in i helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ska jag byta till den här tycker ni? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/John-lennon-vit-svart.gif EDIT: Förresten kan någon säga hur man gör ram runt bilderna? Finns säkert nåt lättare sätt men whatev. I PS. Markera bilden, select>modify>border. Fyll i en px eller nåt. Sen fyller du bara markeringen med den färg du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ska jag byta till den här tycker ni? Nej för fan, den andra är mycket bättre gjord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Nej för fan, den andra är mycket bättre gjord Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 En annan på ungegäfr samma tema: (blev faktiskt rätt nöjd ) Din signatur är 5x för stor, max tillåtna filstorlek är 100kb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Din signatur är 5x för stor, max tillåtna filstorlek är 100kb Meh den som va så fin, Aja får göra en utan animation eller nått då EDIT: Är denna bättre? Redigerad 6 mars, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Japp den ligger bara på 42.88 kb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Finns säkert nåt lättare sätt men whatev. I PS. Markera bilden, select>modify>border. Fyll i en px eller nåt. Sen fyller du bara markeringen med den färg du vill ha. Det fungerar inte att göra så för mig av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Det fungerar inte att göra så för mig av någon anledning. Först Ctrl - a och sen layer , stroke tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Snygg ceone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Jag vill använda den här som avatar, men är den snygg egentligen? Sorry för den dåliga kvaliteten... Redigerad 6 mars, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag vill använda den här som avatar, men är den snygg egentligen? Den är antingen korrupt eller ingen bild The image “http://www.gtasajten.com/forum/uploads/post-24-1110139930.jpg” cannot be displayed, because it contains errors. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Sådär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ny sign! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ny sign! Woohoo...fler Lost signaturer btw: Någon som vet vad Lost fonten heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Woohoo...fler Lost signaturer btw: Någon som vet vad Lost fonten heter? Nemen veezt, Lost äger allt! Impact heter fonten, jag sökte själv. L O S T Tror jag iallafall... Redigerad 6 mars, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts