kicken Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Själv laddar man inför GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 (redigerad) Fattade inte vad Qouad menade, men kicken förklarade för mig. <3 Redigerad 26 april, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Själv laddar man inför GTA IV Det har läckt redan men det kanske du redan visste? Nåja, jag kör utan sig ett tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Det har läckt redan men det kanske du redan visste? Nåja, jag kör utan sig ett tag nu. Vad spelar det för roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Det har läckt redan men det kanske du redan visste? Nåja, jag kör utan sig ett tag nu. Man laddar inför releasen fuckface! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Det har läckt redan men det kanske du redan visste? Nåja, jag kör utan sig ett tag nu. Ja, det visste jag. Jag vill ha spelet i original och i förpackning. Sedan så köper jag gärna spel, så? Man laddar inför releasen fuckface! Releasen som är på tisdag ja? Inte för releasen på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Ja, det visste jag. Jag vill ha spelet i original och i förpackning. Sedan så köper jag gärna spel, så? Releasen som är på tisdag ja? Inte för releasen på nätet. Vad är det om? Quotade jag dig eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Vad är det om? Quotade jag dig eller?? Så han får ändå inte svara på det du säger? Fuckface. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Vad är det om? Quotade jag dig eller?? Nej, såg fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Så han får ändå inte svara på det du säger? Fuckface. JO det är klart han får.. Men det va ju inte ens i närheten av riktat mot honom.. Mitt inlägg "försvarade" ju istället det han tyckte. Fuckaroo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Så han får ändå inte svara på det du säger? Fuckface. Nej, såg fel. Haha, synd Mystic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 JO det är klart han får.. Men det va ju inte ens i närheten av riktat mot honom.. Mitt inlägg "försvarade" ju istället det han tyckte. Fuckaroo! Jag påstod aldrig att du menade något illa mot just honom, det verkade bara som att du inte tillät honom att svara på det du postar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag påstod aldrig att du menade något illa mot just honom, det verkade bara som att du inte tillät honom att svara på det du postar. VA FAN VILL DU SKA DU HA STRYK ELELR?!?! SLUTA SKRIVA!!! (ok jag är trött o det här uppfattas säkert som jättedålig humor..skäms på mig.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 VA FAN VILL DU SKA DU HA STRYK ELELR?!?! SLUTA SKRIVA!!! (ok jag är trött o det här uppfattas säkert som jättedålig humor..skäms på mig.. ) Nej, det var skitroligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Nej, det var skitroligt! Näe det va det inte.. O nu såhär dagen efter skäms jag enormt... Men men.. Låter det väl vara kvar som en grej att gå tillbaks o tänka på varje gång jag sätter mig vid datorn alldeles för trött.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Näe det va det inte.. O nu såhär dagen efter skäms jag enormt... Men men.. Låter det väl vara kvar som en grej att gå tillbaks o tänka på varje gång jag sätter mig vid datorn alldeles för trött.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Ny avatar, kanske? http://pici.se/pictures/ClOjBCnuI.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Ny avatar, kanske? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts