L_Voll Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Det blev inte riktigt som jag tänkt mig men i alla fall tillräckligt orginellt. Hands down. Stilig! Fet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Det blev inte riktigt som jag tänkt mig men i alla fall tillräckligt orginellt. Hands down. Jey är en underbar font, men inte i så där stora bokstäver, dom ser pixliga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Jey är en underbar font, men inte i så där stora bokstäver, dom ser pixliga ut. Säger killen med forum-förminskad 100x100-avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Säger killen med forum-förminskad 100x100-avatar. Den är väl inte alls forumförminskad? När jag högerklickar och klickar på visa bild så blir jag skickad till bilden och den är lika stor som i forumet, 80x80 pixlar. Eller menar du på något annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Den är väl inte alls forumförminskad? När jag högerklickar och klickar på visa bild så blir jag skickad till bilden och den är lika stor som i forumet, 80x80 pixlar. Eller menar du på något annat sätt? Han hade en annan igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 I haz new shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 I haz new shit. Uggelbuggel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Ser ut som hon har haft sig en katastrofartad hårvaxning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Ser ut som hon har haft sig en katastrofartad hårvaxning. Fishnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Fishnet! is not najsss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 is not najsss Jess aj tinkk så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Jess aj tinkk så. srsly, no. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 srsly, no. srsly, yes. wait, what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 I haz new shit. Swetv vill ha sin banner tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Swetv vill ha sin banner tillbaka En kille gjorde avataren till mig på SweTV, så jag valde att köra med samma tema på signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 I haz new shit. Inte fan blev man förvånad åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 (redigerad) Ny avatar. Najs eller bajs? Kan tillägga att den kommer från Pico's serie som han skapade för något år sedan. Redigerad 7 april, 2008 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Ni som har koll på serietråden fattar nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 (redigerad) Ny! Tack henki!...och självklart Umberto! Redigerad 8 april, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 I den helige Umbertos namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts