StellHell Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Wow-gubben troligtvis. DimpZ påpekade att han ville ha tillbaka ögat. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 DimpZ påpekade att han ville ha tillbaka ögat. Eller? Skulle tro att han inte rensat cache. DimpZ alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Yay/nay, eller för nördig? Föredrar ögat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Har tänkt på en sak. Många medlemmar har börjat med att inte ha avatar eller signatur överhuvudtaget, vissa har bara det ena eller inget av dem. Är det en alternativ rörelse som börjar ta form eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Har tänkt på en sak. Många medlemmar har börjat med att inte ha avatar eller signatur överhuvudtaget, vissa har bara det ena eller inget av dem. Är det en alternativ rörelse som börjar ta form eller? Det är pro att köra utan signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Det är pro att köra utan signatur Tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Tvärtom. Agree, jag tycker det ser slappt och inaktivt att köra utan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Det är pro att köra utan signatur fake-edit: fan, kom på att jag fixade en igår. För övrigt så var jag bara himla trött på en bildsignatur, därför jag kört utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Tvärtom. Jaså, jaha. Jag som trodde det var mitt adblock som blockerade din avatar. Nåväl, som protest mot ditt tilltag kommer jag att använda <<<DEN avataren tillsvidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Jaså, jaha. Jag som trodde det var mitt adblock som blockerade din avatar. Nåväl, som protest mot ditt tilltag kommer jag att använda <<<DEN avataren tillsvidare. Skriiiiiiik låt den inte bli permanent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Agree, jag tycker det ser slappt och inaktivt att köra utan.. Fast nu syftade Kebab på att köra utan Avatar istället. Och jag håller inte med honom, eller dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Har tänkt på en sak. Många medlemmar har börjat med att inte ha avatar eller signatur överhuvudtaget, vissa har bara det ena eller inget av dem. Är det en alternativ rörelse som börjar ta form eller? Bilder i signaturen känns meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Jaså, jaha. Jag som trodde det var mitt adblock som blockerade din avatar. Nåväl, som protest mot ditt tilltag kommer jag att använda <<<DEN avataren tillsvidare. Haha. Bäst att jag byter då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Haha. Bäst att jag byter då. Well, var är den? -- (Orkar inte med Pikachu btw. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Har tänkt på en sak. Många medlemmar har börjat med att inte ha avatar eller signatur överhuvudtaget, vissa har bara det ena eller inget av dem. Är det en alternativ rörelse som börjar ta form eller? "Det viktiga är det som står i inlägget" sa en vis man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Om man ska ha något så är det avatar. Signatur är egentligen snyggast utan, men helt rent blir så jobbigt, då måste man läsa namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Well, var är den? Han heter faktiskt Hans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 (redigerad) Det blev inte riktigt som jag tänkt mig men i alla fall tillräckligt orginellt. Hands down. Redigerad 4 april, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 (redigerad) Vad i hela helvete... Redigerad 5 april, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts