VickeX Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Byta? ------------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Alla gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Byta? Oja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Alla gånger. Kan ju bara byta en gång. Ska fundera en stund till. Delvis är det snyggt när det inte står någonting och är helt rent, men det blir också lite trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Kan ju bara byta en gång. Ska fundera en stund till. Delvis är det snyggt när det inte står någonting och är helt rent, men det blir också lite trist. Står ju "police" på bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Står ju "police" på bilen. Jaaaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Nytt här också, tyckte det var bra tillfälle att byta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Byta? Signaturen var bra, avataren kunde varit bättre. Nytt här också, tyckte det var bra tillfälle att byta nu. Texten passar inte in det minsta, men annars var det fräshigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Signaturen var bra, avataren kunde varit bättre. Är den här bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Är den här bättre? Nej, den du har nu är skitbra... lite O. Tenpenny över det. "Ratata"-texten är inte sådär... jättesnygg heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 (redigerad) Nej, den du har nu är skitbra... lite O. Tenpenny över det. "Ratata"-texten är inte sådär... jättesnygg heller... Nej, det vet jag. Men jag tycker det ser bättre ut om det står någonting där. Förslag? Såhär kanske? Redigerad 21 mars, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Nej, det vet jag. Men jag tycker det ser bättre ut om det står någonting där. Förslag? Såhär kanske? "DIS IS DA MADAFAKKIN POLICE!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 "DIS IS DA MADAFAKKIN POLICE!" Eller "Qoute Boomer: Är du släkt med Robert Gustafsson?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Nej, det vet jag. Men jag tycker det ser bättre ut om det står någonting där. Förslag? Såhär kanske? Oavsett text ska den vara nedanför och inte ovanför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 (redigerad) Är den här bättre? Njae, ju mer jag kollar på den du har nu, desto mer gillar jag den, saknar bara att se hans pickadoll. edit: Slutet på den meningen kanske lät lite kul XD Oavsett text ska den vara nedanför och inte ovanför Tycker inte det spelar någon roll. Redigerad 21 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Njae, ju mer jag kollar på den du har nu, desto mer gillar jag den, saknar bara att se hans pickadoll. edit: Slutet på den meningen kanske lät lite kul XD Lol. Sure, kanske skulle vara bättre. Men jag tycker det ser så litet och konstigt ut. Hmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Lol. Sure, kanske skulle vara bättre. Men jag tycker det ser så litet och konstigt ut. Hmm. Den var mycket gulligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 New. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 New. Sasuke är så 1990. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Sasuke är så 1990. Och Dr. Alban är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts