Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Okej, nytt utkast. Vanligen brukar Paint duga till mycket, men inte allt. Eftersom jag nu sitter på syrrans dator har jag PS, så jag gjorde bilden där istället. Mycket smidigare i det här fallet. Texten tänkte jag egentligen ta i brunt, som på utkast 1, men när jag kopierade in från den gamla bilden tyckte jag det var rätt snyggt ändå.

Så! Vad sägs? :confused:

m0k83vcv7c2o.png

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, nytt utkast. Vanligen brukar Paint duga till mycket, men inte allt. Eftersom jag nu sitter på syrrans dator har jag PS, så jag gjorde bilden där istället. Mycket smidigare i det här fallet. Texten tänkte jag egentligen ta i brunt, som på utkast 1, men när jag kopierade in från den gamla bilden tyckte jag det var rätt snyggt ändå.

Så! Vad sägs? :angry:

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/rzf9031zirku.png

Mycket bättre! :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket bättre! :)

Jupp! Nu skulle jag påstå att jag är klar. Den bild du länkar till i din quote hade en stor tabbe i sig. Jag skulle få in samma färg på den gamla texten till version två, så jag klippte ut en bit av texten och klistrade över, mitt på bilden. Det gjorde ju inget eftersom det bara var att ta bort lagret, men det tänkte ju inte jag på när jag gjorde slutmomenten i Paint. :angry: En liten ruta med "kib" syns mitt på :confused::lol:

Bildrotationer, ska vara samma tema på:

setid10852_989549_0.png

setid10853_989549_1.png

Nu verkar det stämma. Folk kanske får problem att se samma tema på min sig/avatar, men det får de leva med. Hoppas det funkar för folk, det verkar funka för mig iaf. Jäjä.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jupp! Nu skulle jag påstå att jag är klar. Den bild du länkar till i din quote hade en stor tabbe i sig. Jag skulle få in samma färg på den gamla texten till version två, så jag klippte ut en bit av texten och klistrade över, mitt på bilden. Det gjorde ju inget eftersom det bara var att ta bort lagret, men det tänkte ju inte jag på när jag gjorde slutmomenten i Paint. :angry: En liten ruta med "kib" syns mitt på :confused::lol:

Bildrotationer, ska vara samma tema på:

setid10852_989549_0.png

setid10853_989549_1.png

Nu verkar det stämma. Folk kanske får problem att se samma tema på min sig/avatar, men det får de leva med. Hoppas det funkar för folk, det verkar funka för mig iaf. Jäjä.

Gief me hela den printscreenen. Inte sätt den tror jag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, nytt utkast. Vanligen brukar Paint duga till mycket, men inte allt. Eftersom jag nu sitter på syrrans dator har jag PS, så jag gjorde bilden där istället. Mycket smidigare i det här fallet. Texten tänkte jag egentligen ta i brunt, som på utkast 1, men när jag kopierade in från den gamla bilden tyckte jag det var rätt snyggt ändå.

Så! Vad sägs? :confused:

m0k83vcv7c2o.png

Cheching!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, borde jag byta ut min vackra signatur och avatarcombo? Fördelen med den är ju att alla mina inlägg ser mer eller mindre oseriösa ut, men jag börjar tröttna på att ha ful signatur/avatar faktsikt, nu när alla (förhoppningsvis) vid det här laget vet att det är meningen. :confused:

Frågan är ju om någon faktsikt kommer tycka något då jag gissar att min signatur är ganska adblockad av de flesta. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gief me hela den printscreenen. Inte sätt den tror jag. ;)

:P Se-såg-sett, i stort sett, eller "han sprang på ett fult sätt" :confused: Det har stuckit mig i ögonen länge nu :D

http://www.rockstargames.com/IV/screens/GTAIV_77.html

Jäkla snyggt btw, Henki! Blir själv sugen på nytt... Men nej, det duger väl. :(

Hehe, du har ju ett antal nya screens att välja på, varför dras med något från trailer 3 fortfarande? :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...