Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Ni gör det så svårt. Jag själv vet heller inte längre. Om vi gör så att jag kör den i mitten ett par veckor så får vi se vidare. Men trädet är också nice, aja. :P.

Blä för avataren. Jag återkommer med den alldeles strax. Aja, jag behåller min kära Brad Pitt!

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har hänt med min signatur? Den länkar nu till bilden jag har på beffo. Och när jag försöker ändra så funkar det inte. URL-en blir inom c(?)ituationstecken och det blir "Fel vid sidehämtning". Och hur kan man få bort att den länkar till beffo så att den inte länkar någonstans? Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har hänt med min signatur? Den länkar nu till bilden jag har på beffo. Och när jag försöker ändra så funkar det inte. URL-en blir inom c(?)ituationstecken och det blir "Fel vid sidehämtning". Och hur kan man få bort att den länkar till beffo så att den inte länkar någonstans? Tack.

Jag ser "Kent bilden" där det står Kicken iaf.. ? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har hänt med min signatur? Den länkar nu till bilden jag har på beffo. Och när jag försöker ändra så funkar det inte. URL-en blir inom c(?)ituationstecken och det blir "Fel vid sidehämtning". Och hur kan man få bort att den länkar till beffo så att den inte länkar någonstans? Tack.

[img=http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ik2wvhhmfb0b.png]

?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I like!

Gjort i paint? :lol:

Självklart! :angry:

Jazz, vad menar du?

Qouad, jag vet att den inte är avlång och det stör mig med. Men jag vill inte ha en GTAIV-vattenstämpel, så det enda jag skulle kunna göra är att kapa på höjden så att bara halva framdäcket kommer med, till exempel. :confused:

EDIT igen, för tredje eller fjärde gången, vad det nu blir: Det verkar inte bli så tokigt om man kapar däcket trots allt. Får jobba på det.

Och en till edit: Avataren tycker jag att jag kan behålla, den var ganska stilren IMO.

Och en sista: Tog bort bilderna pga nyversioner, och tog bort lite annat skit :)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...