Frenzy Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Om man räknar ihop din signtur-bild samt firefox/stopIE-knapparna är Funnys endast ~3px högre. Jag vet det jao Men min ser lite "luftigare" ut eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Edit: varför skriver jag i tråden jag som har världen fulaste signatur Varför inte? Du har väl fortfarande din egna åsikt, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Va? Nej, våldsam masochist(vafan är det?) med stora knivar som mördar vildsvin! Har inte märkt av några masochsistiska tendenser från honom... Funnylin: Om jag ska vara ärlig, ful som stryk, teckensnittet är varken snyggt eller passande, bildern saknar border som imo bör finnas i en bild som innehåller flera färger. Okej. Fast jag har lärt mig att aldrig ta en Vigge åsikt helt på allvar, dem är för elitistiska, överlägsna...hm vad är ordet jag letar efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jag har en ny signatur, det är det första jag gjort i photoshop så den är inte särskillt snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Okej. Fast jag har lärt mig att aldrig ta en Vigge åsikt helt på allvar, dem är för elitistiska, överlägsna...hm vad är ordet jag letar efter? Men han ljuger ju inte iaf. Siggen är inte speciellt snygg, snarare lite n00big... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Men han ljuger ju inte iaf. Siggen är inte speciellt snygg, snarare lite n00big... Nej vem sa att han ljög? Alla har rätt till en personlig åsikt. Och då får jg väl ha N00big signatur då. (Dock inte enligt min åsikt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Jag vill inte starta om en ny topic om det eftersom jag inte sökt. Men hur lägger man in nya teckensnitt i photoshop? EDIT: Gjorde signaturen solblekt, tyckte det var snyggare. Redigerad 5 mars, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Nej vem sa att han ljög? Alla har rätt till en personlig åsikt. Och då får jg väl ha N00big signatur då. (Dock inte enligt min åsikt) Jag har inte sagt att någon ljög. Jag konstaterade att han i alla fall inte ljög. Lika som när du konstaterade att du inte tar Vigges kommentar helt på allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Okej. Fast jag har lärt mig att aldrig ta en Vigge åsikt helt på allvar, dem är för elitistiska, överlägsna...hm vad är ordet jag letar efter? Hmm, jag har alltid trott att jag är ödmjuk? Kanske framgick som att jag vill vara överlägsen, men det är inte fallet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Moaha, hadd lite tråkigt så jag gjorde en liten avatar på de första ja kom o tänka på, och de resulterade i en SL logga aja, ska jag använda den eller min nuvarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Byt! Man ser typ inget från den du har nu så byt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Hmm, jag har alltid trott att jag är ödmjuk? Kanske framgick som att jag vill vara överlägsen, men det är inte fallet Kanske har jag fått fel uppfattning? :"> Det var inget illa menat hursomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Moaha, hadd lite tråkigt så jag gjorde en liten avatar på de första ja kom o tänka på, och de resulterade i en SL logga aja, ska jag använda den eller min nuvarande? En annan på ungegäfr samma tema: (blev faktiskt rätt nöjd ) Redigerad 6 mars, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jag har en ny signatur, det är det första jag gjort i photoshop så den är inte särskillt snygg. Är elton din nya gud istället för aladdin eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Ny signatur fan Redigerad 6 mars, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ny signatur fan här också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Är elton din nya gud istället för aladdin eller John lennon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 John lennon. Ok då , är John lennon din nya guru eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ok då , är John lennon din nya guru eller John Lennon is TEH GOD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Wöööh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts