Umberto Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Haha, vi gjorde Rorscharchtestet på våran Psykologilektion... det var sjukt dåligt. Tydligen så var 4/5 av klassen (inklusive alla killar) gay...? Ganska konstigt test, imo. Nu är jag inte så jätteinsatt i det testet men jag är tämligen säker på att det inte är till för att få fram personers sexuella läggning. Sen var ni väl knappast kvalificerade att utföra testet korrekt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Nu är jag inte så jätteinsatt i det testet men jag är tämligen säker på att det inte är till för att få fram personers sexuella läggning. Sen var ni väl knappast kvalificerade att utföra testet korrekt heller. Rorcharchtestet, det är det man ska kolla på en konstig bild och säga vad det är eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Rorcharchtestet, det är det man ska kolla på en konstig bild och säga vad det är eller? Korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Korrekt. Det var iaf det testet som gav resultaten jag skrev tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Det var iaf det testet som gav resultaten jag skrev tidigare. Vad jag menade var att det krävs skolning för att kunna genomföra och tolka de där testen och om ni kom fram till att de flesta i din klass var homosexuella så vittnar det ju direkt om att ni har genomfört det på fel sätt eftersom testet inte är till för att försöka kartlägga sexuella läggningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Vad jag menade var att det krävs skolning för att kunna genomföra och tolka de där testen och om ni kom fram till att de flesta i din klass var homosexuella så vittnar det ju direkt om att ni har genomfört det på fel sätt eftersom testet inte är till för att försöka kartlägga sexuella läggningar. Kan inte det bero på genom vilka "glasögon" man vill se på resultatet då??? Jag menar enligt nån viss grundläggande psykologisk filosofi så har ju allt att göra med sex, så jag finner det inte fullt omöjligt att man under en psykologilektion lyckats komma fram till det resultatet. Spela roll hur kvalificerade psykologer de är det är utbildning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Kan inte det bero på genom vilka "glasögon" man vill se på resultatet då??? Jag menar enligt nån viss grundläggande psykologisk filosofi så har ju allt att göra med sex, så jag finner det inte fullt omöjligt att man under en psykologilektion lyckats komma fram till det resultatet. Spela roll hur kvalificerade psykologer de är det är utbildning! Jag menar bara att han inte ska undervärdera Rorschachtestet på basis av "resultat" som lekmän har fått fram. On topic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 (redigerad) Kan inte det bero på genom vilka "glasögon" man vill se på resultatet då??? Jag menar enligt nån viss grundläggande psykologisk filosofi så har ju allt att göra med sex, så jag finner det inte fullt omöjligt att man under en psykologilektion lyckats komma fram till det resultatet. Spela roll hur kvalificerade psykologer de är det är utbildning! Eller så låter det där som rätt mycket och tråkigt bajsprat bara. Redigerad 11 februari, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Eller så låter det där som rätt mycket och tråkigt bajsprat bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Det är ju faktiskt Alla hjärtans dag imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 SNYGG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Tillfällig signatur, myez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Kan någon slänga upp något coolt till mig? Har inte PS för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Kan någon slänga upp något coolt till mig? Har inte PS för tillfället. Din avatar är rätt cool, imo. Byt inte den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) Testing... Edit: Det blev som det blev med den beiga färgen... Redigerad 16 februari, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Testing... Softish!! Men jag hade hellre sett att avateren gick i den beiga färgen från signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Testing... Edit: Det blev som det blev med den beiga färgen... Fint, fast jag tycker att avataren ska ha en ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Testing... Edit: Det blev som det blev med den beiga färgen... Jag gillar den! Texten kunde smält in bättre i pianot, men bortsett från det var den väldigt fräsch. Ser fram emot att se den i trådarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Redigerad 17 februari, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Just det ja, jag har också bytt avatar. Orkar inte ha något svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts