Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Det är inte så att du brukar skriva något vettigt direkt.

Åh nej.. P-C är dum mot mig >_<...

Brukar inte skriva mycket alls så ^_^

Innehåller mest svar på frågor och nån rolig länk eller nåt. inte mycket mer. Sällan jag gör som många andra här som mest sitter o klankar ner på alla andra användare (nej det skrivs inte för att jag känner mig utsatt!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad föreställer egentligen till avatar? Senast jag försökte klura ut det fick jag två kvinnliga underliv spelglade mot varandra och en BH i mitten utav dom. Antog att jag var fel så jag slutade.

Två människor som tittar på varandra. En tittar upp på den enes ansikte och den andra tittar ner på den förstas ansikte.

Den övre har munnen till vänster och ögonen tillsammans med solbrillor till höger. Den undre har tvärt om.

Edit efter att ha sett P-C:s stora bild: Äsch, det var ju inte ens solbrillor.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad föreställer egentligen till avatar? Senast jag försökte klura ut det fick jag två kvinnliga underliv spelglade mot varandra och en BH i mitten utav dom. Antog att jag var fel så jag slutade.

Jag tycker det ser ut som två kvinnor, lite asiatiska. Eller egentligen är det väl samma kvinna, bara vänd horisontellt och vertikalt. Tecknade.

Edit: To damn slow.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dags för nåt nytt .. eller? Jag vet inte om jag orkar byta.

Nah.

(ofta du bryr dig)

Vad föreställer egentligen till avatar? Senast jag försökte klura ut det fick jag två kvinnliga underliv spelglade mot varandra och en BH i mitten utav dom. Antog att jag var fel så jag slutade.

Hmm. :P

Två tips:

*Undvik psykmottagningar.

*Om någon börjar prata om Rorschachtest: Spring!

Två människor som tittar på varandra. En tittar upp på den enes ansikte och den andra tittar ner på den förstas ansikte.

Den övre har munnen till vänster och ögonen tillsammans med solbrillor till höger. Den undre har tvärt om.

Edit efter att ha sett P-C:s stora bild: Äsch, det var ju inte ens solbrillor.

Plz zheingsh ur sign plz.

Jag gillade inte min sig/avatar med massa MapleStory saker, så jag bytte tema. :(

Edit: Texten ser lite konstig ut men jag orkar inte fixa det nu... Eller sen.

Avataren är det väl inget fel på men signaturen... njaa...

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...