Eudoros Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Jag försöker bara se hur stor del av folket här som hellre tittar på någons avatar och stör sig på det istället för att läsa vad som skrivs i inlägget Haha, så detta är bara en del utav en undercover undersökning som du genomför för att se vart folk lägger sitt intresse? Cooolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 huh? Mjäk, dina inlägg börjar mer och mer likna Cyprez inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Jag försöker bara se hur stor del av folket här som hellre tittar på någons avatar och stör sig på det istället för att läsa vad som skrivs i inlägget Det är inte så att du brukar skriva något vettigt direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Det är inte så att du brukar skriva något vettigt direkt. Åh nej.. P-C är dum mot mig ... Brukar inte skriva mycket alls så Innehåller mest svar på frågor och nån rolig länk eller nåt. inte mycket mer. Sällan jag gör som många andra här som mest sitter o klankar ner på alla andra användare (nej det skrivs inte för att jag känner mig utsatt!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Ny avatar och signatur. Tackar både mig och Saleen Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Ny avatar och signatur. Tackar både mig och Saleen Vad tycker ni? Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Ny avatar och signatur. Tackar både mig och Saleen Vad tycker ni? Brad Pitt! --- Bytte ut Luftgitarren mot något annat gött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Dags för nåt nytt .. eller? Jag vet inte om jag orkar byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Snyggt! Tack Brad Pitt! --- Bytte ut Luftgitarren mot något annat gött. Nej, Göran Persson. @P-C: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Dags för nåt nytt .. eller? Jag vet inte om jag orkar byta. Nej, har kvar det som du har! Skitfint jue! Kan säga att utan att titta så noga så trodde jag i början att det var någon slags blomma. Edit: Nice, kicken! Redigerad 10 februari, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Tack Nej, Göran Persson. eHeheheh kul du e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) eHeheheh kul du e. Boomer är bra Äsch, pratar i nattmössan. Ignore . Gud vilken härlig smiley :/ Redigerad 10 februari, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Dags för nåt nytt .. eller? Jag vet inte om jag orkar byta. Vad föreställer egentligen till avatar? Senast jag försökte klura ut det fick jag två kvinnliga underliv spelglade mot varandra och en BH i mitten utav dom. Antog att jag var fel så jag slutade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Vad föreställer egentligen till avatar? Senast jag försökte klura ut det fick jag två kvinnliga underliv spelglade mot varandra och en BH i mitten utav dom. Antog att jag var fel så jag slutade. Två människor som tittar på varandra. En tittar upp på den enes ansikte och den andra tittar ner på den förstas ansikte. Den övre har munnen till vänster och ögonen tillsammans med solbrillor till höger. Den undre har tvärt om. Edit efter att ha sett P-C:s stora bild: Äsch, det var ju inte ens solbrillor. Redigerad 10 februari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Vad föreställer egentligen till avatar? Senast jag försökte klura ut det fick jag två kvinnliga underliv spelglade mot varandra och en BH i mitten utav dom. Antog att jag var fel så jag slutade. Hah, loool. http://pici.se/pictures/bZSanVyRW.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Vad föreställer egentligen till avatar? Senast jag försökte klura ut det fick jag två kvinnliga underliv spelglade mot varandra och en BH i mitten utav dom. Antog att jag var fel så jag slutade. Jag tycker det ser ut som två kvinnor, lite asiatiska. Eller egentligen är det väl samma kvinna, bara vänd horisontellt och vertikalt. Tecknade. Edit: To damn slow. Redigerad 10 februari, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 (redigerad) Jag gillade inte min sig/avatar med massa MapleStory saker, så jag bytte tema. Edit: Texten ser lite konstig ut men jag orkar inte fixa det nu... Eller sen. Redigerad 11 februari, 2008 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 (redigerad) Dags för nåt nytt .. eller? Jag vet inte om jag orkar byta. Nah. (ofta du bryr dig) Vad föreställer egentligen till avatar? Senast jag försökte klura ut det fick jag två kvinnliga underliv spelglade mot varandra och en BH i mitten utav dom. Antog att jag var fel så jag slutade. Hmm. Två tips: *Undvik psykmottagningar. *Om någon börjar prata om Rorschachtest: Spring! Två människor som tittar på varandra. En tittar upp på den enes ansikte och den andra tittar ner på den förstas ansikte. Den övre har munnen till vänster och ögonen tillsammans med solbrillor till höger. Den undre har tvärt om. Edit efter att ha sett P-C:s stora bild: Äsch, det var ju inte ens solbrillor. Plz zheingsh ur sign plz. Jag gillade inte min sig/avatar med massa MapleStory saker, så jag bytte tema. Edit: Texten ser lite konstig ut men jag orkar inte fixa det nu... Eller sen. Avataren är det väl inget fel på men signaturen... njaa... Redigerad 11 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Hmm. Två tips: *Undvik psykmottagningar. *Om någon börjar prata om Rorschachtest: Spring! Haha, vi gjorde Rorscharchtestet på våran Psykologilektion... det var sjukt dåligt. Tydligen så var 4/5 av klassen (inklusive alla killar) gay...? Ganska konstigt test, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Avataren är det väl inget fel på men signaturen... njaa... Ah, okej.. Jag är tillräckligt nöjd och lat för att inte bry mig om att ändra iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts