Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Min avatar är där för att störa.. Hatar färgerna så jag tyckte det var ett smart drag :)

Men vänta nu.. Lajnux.. Just det.. Dig tar jag inte seriöst för fem öre.. Haha.. Glömde det :P

Jag förstår verkligen inte hur man kan använda en avatar som t.o.m man själv tycker är störande. För roligt eller något är det verkligen inte. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni kan adblocka avataren istället för att gnälla.

Det är redan gjort, men jag undrade bara ändå hur man kan välja att använda en avatar som man själv tycker är störande, för åtminstone jag tycker inte att det är direkt underhållande heller för den delen om andra tycker att man har en störande avatar. Om det nu är det han söker. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är redan gjort, men jag undrade bara ändå hur man kan välja att använda en avatar som man själv tycker är störande, för åtminstone jag tycker inte att det är direkt underhållande heller för den delen om andra tycker att man har en störande avatar. Om det nu är det han söker. :confused:

Trollmatning, helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tihi, spegelvänt.

huh? :)

Jag förstår verkligen inte hur man kan använda en avatar som t.o.m man själv tycker är störande. För roligt eller något är det verkligen inte. :P

Det är enkelt.. Man adblockar den själv och ser hur många som bryr sig om textinnehållet mer än signatur/avatar :)

Ni kan adblocka avataren istället för att gnälla.

Precis!

Det är redan gjort, men jag undrade bara ändå hur man kan välja att använda en avatar som man själv tycker är störande, för åtminstone jag tycker inte att det är direkt underhållande heller för den delen om andra tycker att man har en störande avatar. Om det nu är det han söker. :confused:

Jag försöker bara se hur stor del av folket här som hellre tittar på någons avatar och stör sig på det istället för att läsa vad som skrivs i inlägget :)

Trollmatning, helt enkelt.

Trollmatning??? Kallar du mig troll Kebab??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...