Kebab Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Du har ju alltid annars dessa. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=751217 Åh, när jag kollar runt där så börjar jag sakna mina Wildboyz-signaturer.. Fan ta de killarna som hackade silentwhisper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Åh, när jag kollar runt där så börjar jag sakna mina Wildboyz-signaturer.. Fan ta de killarna som hackade silentwhisper. Och jag min första Kate Beckinsale-signatur, den som var professionellt gjord och med extra elegans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 (redigerad) Din avatar får dig dock att se ut som en oseriös tolvåring. Min avatar är där för att störa.. Hatar färgerna så jag tyckte det var ett smart drag Men vänta nu.. Lajnux.. Just det.. Dig tar jag inte seriöst för fem öre.. Haha.. Glömde det Redigerad 9 februari, 2008 av Friberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Du har ju alltid annars dessa. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=751217 Oj! Signaturen jag länkade där ska jag fan i mig använda inom en snar framtid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Oj! Signaturen jag länkade där ska jag fan i mig använda inom en snar framtid! Ja, för tusan. Jag är skittrött på din lemon lime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Snyftande Hyde ersätter fraktalt mönster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Snyftande Hyde ersätter fraktalt mönster. Nämen nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Snyftande Hyde ersätter fraktalt mönster. Ich liebe es! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Ja, för tusan. Jag är skittrött på din lemon lime. Är den så ful verkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Är den så ful verkligen? Ja, jag tycker faktiskt det.. Sorry. (Ja, jag är mycket väl medveten om att jag har haft ganska horribla signaturer genom åren, så nu behöver inte påpeka det. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Ja, jag tycker faktiskt det.. Sorry. (Ja, jag är mycket väl medveten om att jag har haft ganska horribla signaturer genom åren, så nu behöver inte påpeka det. ) BAJS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Är den så ful verkligen? Jag tycker din lemon/lime var snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Snyftande Hyde ersätter fraktalt mönster. Satan så snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Min avatar är där för att störa.. Hatar färgerna så jag tyckte det var ett smart drag Men vänta nu.. Lajnux.. Just det.. Dig tar jag inte seriöst för fem öre.. Haha.. Glömde det Tihi, spegelvänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Min avatar är där för att störa.. Hatar färgerna så jag tyckte det var ett smart drag Men vänta nu.. Lajnux.. Just det.. Dig tar jag inte seriöst för fem öre.. Haha.. Glömde det Jag förstår verkligen inte hur man kan använda en avatar som t.o.m man själv tycker är störande. För roligt eller något är det verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Ni kan adblocka avataren istället för att gnälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Ni kan adblocka avataren istället för att gnälla. Det är redan gjort, men jag undrade bara ändå hur man kan välja att använda en avatar som man själv tycker är störande, för åtminstone jag tycker inte att det är direkt underhållande heller för den delen om andra tycker att man har en störande avatar. Om det nu är det han söker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Det är redan gjort, men jag undrade bara ändå hur man kan välja att använda en avatar som man själv tycker är störande, för åtminstone jag tycker inte att det är direkt underhållande heller för den delen om andra tycker att man har en störande avatar. Om det nu är det han söker. Trollmatning, helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Ny avatar, tror jag stannar med den åtminstonde en månad har en matchande signatur också men jag vill inte ha signatur längre Redigerad 10 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Tihi, spegelvänt. huh? Jag förstår verkligen inte hur man kan använda en avatar som t.o.m man själv tycker är störande. För roligt eller något är det verkligen inte. Det är enkelt.. Man adblockar den själv och ser hur många som bryr sig om textinnehållet mer än signatur/avatar Ni kan adblocka avataren istället för att gnälla. Precis! Det är redan gjort, men jag undrade bara ändå hur man kan välja att använda en avatar som man själv tycker är störande, för åtminstone jag tycker inte att det är direkt underhållande heller för den delen om andra tycker att man har en störande avatar. Om det nu är det han söker. Jag försöker bara se hur stor del av folket här som hellre tittar på någons avatar och stör sig på det istället för att läsa vad som skrivs i inlägget Trollmatning, helt enkelt. Trollmatning??? Kallar du mig troll Kebab?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts