Vinnie Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Nytt. Jag är den mystiske censurerade mannen. På riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jag gick samma väg som Vinnie. Orkade inte med bild som signatur den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jag gick samma väg som Vinnie. Orkade inte med bild som signatur den här gången. Ont-i-huve-text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Ont-i-huve-text. Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Fridberg, Friberg eller vad du nu än heter, du skulle inte möjligtvis kunna byta avatar? Blandar ihop dig med IceCandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Fridberg, Friberg eller vad du nu än heter, du skulle inte möjligtvis kunna byta avatar? Blandar ihop dig med IceCandy. Det satt jag också och tänkte på tidigare faktiskt. Blev förvirrad vid ett tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Fridberg, Friberg eller vad du nu än heter, du skulle inte möjligtvis kunna byta avatar? Blandar ihop dig med IceCandy. Det satt jag också och tänkte på tidigare faktiskt. Blev förvirrad vid ett tillfälle. Jo jag jobbar på det.. Måste bara tänka mig igenom den här natten sen kanske det kommer upp något imorgon.. Ärligt talat så blandar jag ihop mig själv med Ice... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) Analsex/Vaginalsex/Nej/Ja? Är faktiskt helt okej i rätt storlek med (: Redigerad 28 januari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) Ny avatar va det ja... Fränt! Btw.. om du tycker en är ful så är det typ med flit Redigerad 28 januari, 2008 av Friberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Sött sött nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Stellans nya avatar är underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Stellans nya avatar är underbar. Vaf.. saknar Mr.B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Stellans nya avatar är underbar. LOLPORR!! Sämst. Sämre än mister Bean-avataren. Stellan som brukade ha sån stil förr i tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Stellan, Get your Mr B back on the screen! Skrattade varje gång jag såg den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Alltså, i snitt suger alla avatarer och signaturer här (Under ett stort IMO). Det är bara en runt 3-4 stycken som man verkligen kan kalla 'snygga'. Det inkluderar även mig ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Alltså, i snitt suger alla avatarer och signaturer här (Under ett stort IMO). Det är bara en runt 3-4 stycken som man verkligen kan kalla 'snygga'. Det inkluderar även mig ja. +vote Umberto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 +vote Umberto. Ja, sedan finns väl avatarer och signaturer som inte är 'snygga' utan personliga och speciella av något skäl som man inte får byta för det är så starkt förknippad med den personen. Som bl.a Umberto och Maimstream (Menar då trädet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Ja, sedan finns väl avatarer och signaturer som inte är 'snygga' utan personliga och speciella av något skäl som man inte får byta för det är så starkt förknippad med den personen. Som bl.a Umberto och Maimstream (Menar då trädet). Eller Tweak och om ett tag antagligen även kebab. Big Bear hade ju en, men den byttes bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Big Bear hade ju en, men den byttes bort. Jo, tyvärr. Men ibland är nytt bättre än gamla klassiker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 (redigerad) Jo, tyvärr. Men ibland är nytt bättre än gamla klassiker.. Sant, såklart. Men över 'Hedersmedlem' passar sig den gamla klassiska avataren så mycket bättre. Tycker jag såklart. Edit: Såklart. Redigerad 4 februari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts