KalleR Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Sug min. 1MB är lagom för Mr.B. Redan gjort, var inte imponerad. Ska vi tillåta alla att ha 1mb-avatarer då? Kommer se förjävligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Redan gjort, var inte imponerad. Ska vi tillåta alla att ha 1mb-avatarer då? Kommer se förjävligt ut. Nej, bara jag. Du också då såklart Sommargay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Medans vi ändå är inne på storlekssnacket så tycker jag att gränsen på avatarstorlekar lätt kan höjas. Hur många i dagens läge har inte såpass bra uppkoppling att de kan ladda 20 1MB-bilder? Jag syftar då på att 20 inlägg per sida är max om man har defaultinställningar. Alltså blir det max tjugo avatarer per sida. Sedan tillkommer ju visserligen signaturbilder, men gränsen där är 100kb enligt stellans regelsida, vilket är en piss i mississippi. Förresten, jag har för mig att signaturstorleken var på 200kb, har den alltid varit på 100kb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Medans vi ändå är inne på storlekssnacket så tycker jag att gränsen på avatarstorlekar lätt kan höjas. Hur många i dagens läge har inte såpass bra uppkoppling att de kan ladda 20 1MB-bilder? Jag syftar då på att 20 inlägg per sida är max om man har defaultinställningar. Alltså blir det max tjugo avatarer per sida. Sedan tillkommer ju visserligen signaturbilder, men gränsen där är 100kb enligt stellans regelsida, vilket är en piss i mississippi. Förresten, jag har för mig att signaturstorleken var på 200kb, har den alltid varit på 100kb? Beffo är ju inte direkt den snabbaste sidan i världen, så det tar lite tid pga det också. Mr Bean har jag heller inte mycket till övers för. Bort med den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 En mb känns väldigt overkill - animerat, schmanimerat. 120*120-avatarer hade dock varit trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 120*120-avatarer hade dock varit trevligt. Jatack. 80x80 är patetiskt lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Själv minns man ju den gamla goda tiden, då det var 64x64 som gällde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Jatack. 80x80 är patetiskt lite. Förrut var det 60x60, det var tider det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Sicken tur jag har då. (Y) Men 120x120 nu plx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 (redigerad) Men 120x120 nu plx. +1 Sen tycker jag storleksgränserna (filstorlek) kan höjas på både sig och avatar. Redigerad 21 januari, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Avatarstorleken får gärna ändras, men då tycker jag att maxsignaturstorleken borde minskas lite. 120x120 + 500x200 (som vissa säkert skulle ha) känns ju lite väl blaffigt. Ett annat alternativ skulle väl vara att ta bort bild-signaturer helt och hållet, men det är kanske lite väl overkill. Fast hur som helst, 120x120 - gärna för mig! Se till att haffa Hultan inom en snar framtid bara, att få igenom en sådan här sak kan ta tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Ett annat alternativ skulle väl vara att ta bort bild-signaturer helt och hållet, men det är kanske lite väl overkill. +1 120x120 vore lite väl mycket för en avatar, men (max) 100x100 skulle jag inte tacka nej till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Avatarstorleken får gärna ändras, men då tycker jag att maxsignaturstorleken borde minskas lite. 120x120 + 500x200 (som vissa säkert skulle ha) känns ju lite väl blaffigt. Ett annat alternativ skulle väl vara att ta bort bild-signaturer helt och hållet, men det är kanske lite väl overkill. Fast hur som helst, 120x120 - gärna för mig! Se till att haffa Hultan inom en snar framtid bara, att få igenom en sådan här sak kan ta tid. 100x100 och inga bilder i Signaturen. Himmelriket! Jag håller koll på folk genom deras Avatarer. Signaturer är bara skit man är tvungen att scrolla förbi för att komma vidare i en topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Större avatar, ja gärna. Men håller med Stell, signaturerna ska om något bli mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Signaturer kan fara åt helvete om vi får 100x100 avatars. Men mindre signaturer, inte bort helt. Jag gillar att byta regelbundet så att de som har haft sina signaturer i tretton år blir irriterade. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Signaturer borde vara som Umbertos ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Signaturer borde vara som Umbertos ungefär. Ungefär, ja. Endast en bild, en border eller bara text får plats. Gott och väl. Jag röstar ja. HULTHULT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Signaturer borde vara som min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Signaturer borde vara som min. Din är emo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Ny signatur, tack Tony. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts