Eudoros Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Tusen varsågod! Nu har jag ett helt trasdockstema. Älska mig. Lite trasiga, å knasiga, de e vårt trasdocks gäng! *diidiidoo* Bytte också avatar nyss, tycks? ^^ Var lite tråkig imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Snyggt, I like! En avatar i samma stil så... *Älskar Qouad* --- Bytte också avatar nyss, tycks? ^^ Varför har du satt apostrof efter "va" men inte efter "o"? Stör mig minimalt mycket på det, men tillräckligt mycket för att det ska störa mig. Lite annorlunda är inget fel o' va'! *Nickande smiley* Nu kommer jag låta det vara så bara för att reta dig. Gullig Fixa en bättre avatar så blir det ultimat! Ska se vad vi kan fixa. Lite trasiga, å knasiga, de e vårt trasdocks gäng! *diidiidoo* Gotta love it. --- Snart fått hem filmen som jag ska se på ikväll, ur "samplen" kom dessa: byta, ja? - - - Är lite förtjust i sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Är lite förtjust i sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Hot Rod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Skulle passa Vice. (du får ta den om du vill Vice) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Skulle passa Vice. (du får ta den om du vill Vice) Dagen då Vice byter signatur då fryser helvetet till is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Skulle passa Vice. (du får ta den om du vill Vice) Bort! Ta bort det! Vice. ska inte ha möjligheten att ens tänka på att byta sign! (ska komma från mig som byter sign 10 ggr i veckan ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Dagen då Vice byter signatur då fryser helvetet till is. Bort! Ta bort det! Vice. ska inte ha möjligheten att ens tänka på att byta sign! (ska komma från mig som byter sign 10 ggr i veckan ) Precis, Vice. har forumets bästa signatur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 En stilig herre får pryda min avatar tills vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 En stilig herre får pryda min avatar tills vidare. Skratta inte åt mig, vem är han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Skratta inte åt mig, vem är han? Ser ut som en kille från The Pogues. Stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Ser ut som en kille från The Pogues. Stämmer det? Det är väl House? Från House? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Det är väl House? Från House? Nopp, han har ny avatar. Rensa cache Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Ser ut som en kille från The Pogues. Stämmer det? Stämmer. Shane Macgowan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Stämmer. Shane Macgowan. Stilig herre, indeed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Tummen upp till Stell's nya avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Gjorde det enkelt för mig Egentligen vill jag nog ha ett fräsigare tema, men har inte ork just nu. Helst nåt med Judas Priest. Tror att Ram It Down blir tema härnäst. http://usuarios.lycos.es/chinorocas/JP-RID-1988.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Tummen upp till Stell's nya avatar. Haha, synd att forumet bara tar 80x80 avatarer. Den är krympt.. :'< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Haha, synd att forumet bara tar 80x80 avatarer. Den är krympt.. :'< Synd att den är aldeles för stor också. Du bör byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Synd att den är aldeles för stor också. Du bör byta. Sug min. 1MB är lagom för Mr.B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts