Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Det märks. Avataren känns opersonlig och anonym - enligt min undersökning (300 personer 16-54 år) har ditt anseende nu sjunkit med 24%!

På frågan "Anser du att MyStiC gör ett bra jobb?" svarar 38% - "vem är MyStiC?" dvs en höjning med 29% sen senaste undersökning!

I en annan relaterad undersökning (184000 personer 7-12 år) svarar 86% nej på frågan "Bryr du dig om Umbertos åsikter vad gäller signaturer och avatarer?",

12% svarar "vet ej" och 2% svarar "ja". :(

Jag har aldrig haft någon personlig avatar, dags att skaffa en antar jag.

Puss på undersökning förövrigt Umberto, bra tidsfördriv? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig haft någon personlig avatar, dags att skaffa en antar jag.

Puss på undersökning förövrigt Umberto, bra tidsfördriv? ^_^

Man behöver inte ha haft en personlig avatar för att ha en personlig avatar.

På frågan "Är undersökningar ett bra tidsfördriv?" svarar svarsgruppen (54500 kvinnor 34-54 år, medelinkomsttagare) 8% "ja", 54% "nej", 16% "vet ej/har aldrig provat", 22% "nej, men jag vill gärna prova och genom att kryssa i denna ruta deltar jag i utlottningen av biljetter till en undersökningsmässa i Gdansk."

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man behöver inte ha haft en personlig avatar för att ha en personlig avatar.

På frågan "Är undersökningar ett bra tidsfördriv?" svarar svarsgruppen (54500 kvinnor 34-54 år, medelinkomsttagare) 8% "ja", 54% "nej", 16% "vet ej/har aldrig provat", 22% "nej, men jag vill gärna prova och genom att kryssa i denna ruta deltar jag i utlottningen av biljetter till en undersökningsmässa i Gdansk."

Nej, självklart inte, men vad skulle jag kunna ha som avatarmaterial då? Svårt att hitta något som passar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ge mig en signatur!! ^_^

Tema Pink Floyd eller Judas Priest. Har inget Photoshop så jag kan inte slänga ur mig några skönheter på länge.

Gjorde den här lite snabbt, du får använda det om du känner för det. Jag tyckte grundbilden var väldigt kreativ på ett skönt sätt så jag började leka lite. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde den här lite snabbt, du får använda det om du känner för det. Jag tyckte grundbilden var väldigt kreativ på ett skönt sätt så jag började leka lite. :(

Texteffekten var rätt tuff, och typsnittet helt ok det också. Fast huvudbilden var inget vidare ^_^

Judas Priest har sköna omslag på sina album. Painkiller, Ram it Down och Screaming for Vengeance är favoriter. British Steel kanske gör sig rätt bra som signatur, den också.

Nåt jag skulle tycka var en snygg signatur är The Wall:

Men med "Henkibojj" i samma typsnitt. Om nån vill och det går ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avataren är riktigt fin, när jag vant mig vid signaturen kommer jag antagligen tycka det samma om den, me like.

Tusen varsågod!

Nu har jag ett helt trasdockstema. Älska mig.

Varför har du satt apostrof efter "va" men inte efter "o"? Stör mig minimalt mycket på det, men tillräckligt mycket för att det ska störa mig.

Lite annorlunda är inget fel o' va'! *Nickande smiley*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...