Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Enligt min åsikt är de bästa avatarerna de som föreställer någon form av ansikte/person/figur eller liknande. De flesta andra blir ofta så opersonliga.

But hey, that's just my opinion.

Jag håller med där. Varje gång någon nämner 'Umberto' så tänker jag på din avatar. ^_^

Fast nu var jag lite dålig på det med mitt nya. Förlåt! :(

Edit: Avatar. Inte sign.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt min åsikt är de bästa avatarerna de som föreställer någon form av ansikte/person/figur eller liknande. De flesta andra blir ofta så opersonliga.

But hey, that's just my opinion.

Det är vad jag försöker åstadkomma. Mission successful?

Fråga mig inte varför, men jag har verkligen fäst mig vid den där giraffen.

Förresten Umberto, jag såg minsann att du hade en annan avatar i några minuter här om dagen. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med där. Varje gång någon nämner 'Umberto' så tänker jag på din avatar. :(

Fast nu var jag lite dålig på det med mitt nya. Förlåt! ^_^

Edit: Avatar. Inte sign.

Mjo, den där var ju inte så bra kanske..

Du ska ha en vit tiger! yes_645834_0.gif

Det är vad jag försöker åstadkomma. Mission successful?

Fråga mig inte varför, men jag har verkligen fäst mig vid den där giraffen.

Förresten Umberto, jag såg minsann att du hade en annan avatar i några minuter här om dagen. ^_^

Japp, det var mitt photobucket-konto som strulade så jag använde en tillfällig avatar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En av mina professorer sa häromdan att man MÅSTE våga kritisera, annars kommer man själv, andra människor och samhället ingenstans så here goes:

Avataren är so-so. Signaturen är direkt smaklös.

So there.

(Ofta du bryr dig.)

Nytt, hittar ingen bra avatar dock. :(

Det märks. Avataren känns opersonlig och anonym - enligt min undersökning (300 personer 16-54 år) har ditt anseende nu sjunkit med 24%!

På frågan "Anser du att MyStiC gör ett bra jobb?" svarar 38% - "vem är MyStiC?" dvs en höjning med 29% sen senaste undersökning!

I en annan relaterad undersökning (184000 personer 7-12 år) svarar 86% nej på frågan "Bryr du dig om Umbertos åsikter vad gäller signaturer och avatarer?", 12% svarar "vet ej" och 2% svarar "ja". ^_^

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...