Mordos Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 When Death calls, I'm good, I've got call ID. I think that's all... Beror på om man syftar death på ett namn eller ett ting, really. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Haha god damn er GtaSajtare, minsta fel man gör och man bli hängd GTAsajtare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 GTAsajtare! Vad säger du, ska vi hänga honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Nytt skit, tack för stödet Kebab. Blev trött på det förra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Nytt skit, tack för stödet Kebab. Blev trött på det förra. Gillade bruden med tejpen bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Gillade bruden med tejpen bättre Tyst, jag pratar i telefon. Ser du väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Tyst, jag pratar i telefon. Ser du väl. http://www.freesmileys.org/smileys/signs019.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Nytt skit, tack för stödet Kebab. Blev trött på det förra. Oh, snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 (redigerad) Nytt skit, tack för stödet Kebab. Blev trött på det förra. Jag tycker det ser skitbra ut! Edit: And that's it! Inlägg nummer 10000! Redigerad 14 januari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Oh, snyggt! Tack! Jag tycker det ser skitbra ut! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Beror på om man syftar death på ett namn eller ett ting, really. Ett ting kan ju inte ringa ett samtal, eller hur? @EuN: Schnyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Ett ting kan ju inte ringa ett samtal, eller hur? Men det är däremot ett ordspråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Gamla saker, mörkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Gamla saker, mörkt. I like! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 (redigerad) Nytt. Glad att Prison Break har börjat igen. Avataren kan diskuteras, får se om jag fixar någon annan. Edit: Maybe avataren utan text? Redigerad 15 januari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 (redigerad) Nytt. Glad att Prison Break har börjat igen. Avataren kan diskuteras, får se om jag fixar någon annan. Edit: Maybe avataren utan text? Den där avataren känns mer Heroes än Prison Break. EDIT: Men jag gillar den annars. MER EDIT: Jag har förresten en ny signatur. Dom blir bara finare och finare. Redigerad 15 januari, 2008 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Den där avataren känns mer Heroes än Prison Break. Det är Heroes-loggan. Hade den till mitt förra tema: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 (redigerad) Gamla saker, mörkt. Snyggt, nu känner man ju igen dig igen Nytt. Glad att Prison Break har börjat igen. Avataren kan diskuteras, får se om jag fixar någon annan. Edit: Maybe avataren utan text? Hellre avatar utan text, men... signaturen var ful, den förra var såå mycket bättre. Själv bytte jag för några dagar sedan, men jag gillar inte avataren. Ska försöka skaffa fram nåt nytt så småningom. Yeah, 1000 posts! Redigerad 15 januari, 2008 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Det är Heroes-loggan. Hade den till mitt förra tema: Ok. SKulle bara kolla så du inte blandat ihop skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Ny signatur, blev inte så nöjd dock så kommer säkert byta så småning om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts