Alle090 Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 (redigerad) Inte direkt Du är bara avundsjuk Leta hela morgonen Redigerad 11 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Du är bara avundsjuk Leta hela morgonen Jag håller med Mystic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Du är bara avundsjuk Leta hela morgonen Den är hemsk, ful, nördig, äcklig, patetisk, felformad samt idiotisk då det är text kvar där nere. Jag hatar allt som har med tecknade asiater att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Du är bara avundsjuk Leta hela morgonen Du kunde kanske göra signaturen lite mindre kvadratisk och, som sagt, ta bort den där texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Den är hemsk, ful, nördig, äcklig, patetisk, felformad samt idiotisk då det är text kvar där nere. Jag hatar allt som har med tecknade asiater att göra. Måste hålla med tobbe ang detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Förresten... vad tycker folket om min nya (sen 1 vecka) signatur/avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Måste hålla med tobbe ang detta. Instämmer. --- Sniper, Den är väl bra , Lite grötig sådära i början men fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 (redigerad) Förresten... vad tycker folket om min nya (sen 1 vecka) signatur/avatar? Joda, den duger, men jag såg faktiskt inte vad den föreställer förens nu. Säkert för att jag inte tittat så noga, men jag fick allt titta några sekunder på den innan jag såg vad den ungefär ska föreställa... Redigerad 11 januari, 2008 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Haha, vilka superdissar jag får då! Bilden är från Judas Priests album Screaming for Vengeance. Painkiller är också ett asbra album med snyggt motiv, men kanske lite plottrigt? Hihi, de albumen skaffade jag till pappa för någon vecka sedan. Han går runt och lyssnar hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Tja. Tyckte jag behövde nytt. Kane and Lynch tröttnade jag på. Iallafall på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Tja. Tyckte jag behövde nytt. Kane and Lynch tröttnade jag på. Iallafall på forumet. Nej. Ta tillbaka Kane & Lynch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Nej. Ta tillbaka Kane & Lynch. Synd. Jag har inte den längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Byter sig bara för att jag tycker synd om Vice.'s hund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) Hihi, de albumen skaffade jag till pappa för någon vecka sedan. Han går runt och lyssnar hela tiden. De är ju två riktiga guldalbum ffs. Helt vansinnigt bra. Börjar jobba lite på Painkiller, får se om jag presterar nåt. EDIT: Den här måste väl ändå få godkänt? Texten är väl lite sådär måste jag medge. Redigerad 12 januari, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) De är ju två riktiga guldalbum ffs. Helt vansinnigt bra. Börjar jobba lite på Painkiller, får se om jag presterar nåt. EDIT: Den här måste väl ändå få godkänt? Texten är väl lite sådär måste jag medge. Byt texten bara, annars var den godkänd, men inte mer än så! Redigerad 12 januari, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) Ny ava/sig - Plåtade Asta Kask/The Accidents/The Lost Patrol Band och Nitad på Debaser Medis i förrgår. Bilderna är från Nitad's konsert. Väldigt energiska och punkiga. (finns fler på www.livefoto.se, eller entillaxel.bilddagboken.se) Me likey. Tackar :] Redigerad 12 januari, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Ny ava/sig - Plåtade Asta Kask/The Accidents/The Lost Patrol Band och Nitad på Debaser Medis i förrgår. Bilderna är från Nitad's konsert. Väldigt energiska och punkiga. (finns fler på www.livefoto.se, eller entillaxel.bilddagboken.se) Me likey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Tröttnade akut på mitt förra tema så jag tog bort det. Får se när jag orkar hitta på något inovativt. Liten Franz Kafka med ponyhäst får ni känna igen mig vid tills vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Haha, jag är efter. Märkte nu att GTAsajten har redan färdiga avatars som man kan använda. Hur som helst, fick nog av min kent-signatur. Om någon snäll själ har tråkigt kan någon fixa ihop något. Den får en kaka Så länge är jag stolt innehavare av ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Tröttnade akut på mitt förra tema så jag tog bort det. Men den var ju en klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts