Umberto Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Yeah! all around in my home town Theyre tryin to track me down They say they want to bring me in guilty For the killing of a deputy For the life of a deputy But I say On topic plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 (redigerad) On topic plz. Trodde vi hade en jam-session här. We're jammin I wanna jam it with you We're jammin, jammin And I hope you like jammin too Redigerad 9 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 I shot the sheriff!! (But I didn't shoot no deputy.) Ouch... why not? Ja, jag vet att det är en sång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Ouch... why not? Ja, jag vet att det är en sång Because I got high, because I got high. Men nu räcker det med det här. On topic ffs. PS. Give me a kiss before you leave me, And my imagination will feed my hungry heart. Leave me one thing before we part, A kiss to build a dream on. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Jävla offtopicspam här ja. Umbertfjolla nära en varning dära.. Men din första måste gå på nått seriösare än en körsång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Mitt största problem kanske är att den ser grötig ut, alltså dålig kvalitet på originalbilden. Vad tror ni om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Mitt största problem kanske är att den ser grötig ut, alltså dålig kvalitet på originalbilden. Vad tror ni om den? Lite för stor på längden, lite för kort på bredden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Mitt största problem kanske är att den ser grötig ut, alltså dålig kvalitet på originalbilden. Vad tror ni om den? No little boy you're going to hell! Med andra ord. ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 No little boy you're going to hell! Med andra ord. ful Jo, det var ett slarvgöra. Jag hittade inga bra bilder på albumet. Hmm, Pink Floyds Echoes vore trevlig annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Jo, det var ett slarvgöra. Jag hittade inga bra bilder på albumet. Hmm, Pink Floyds Echoes vore trevlig annars. Jobba på, men bespara oss den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Jobba på, men bespara oss den andra. Haha, vilka superdissar jag får då! Bilden är från Judas Priests album Screaming for Vengeance. Painkiller är också ett asbra album med snyggt motiv, men kanske lite plottrigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 (redigerad) Gillar min nya! Älskar Eureka 7! EEDIT: Wth, Avatarn ändrades aldrig?!?!! Redigerad 11 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Gillar min nya! Älskar Eureka 7! EEDIT: Wth, Avatarn ändrades aldrig?!?!! Rensa cachen, för att se avataren. Din signatur är för stor, också. Tror maxstorleken för en bild är 400*200. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Gillar min nya! Älskar Eureka 7! EEDIT: Wth, Avatarn ändrades aldrig?!?!! Erm... den är lite väl för stor! 250x500 max ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 (redigerad) Rensa cachen, för att se avataren. Din signatur är för stor, också. Tror maxstorleken för en bild är 400*200. §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. EDIT: Nu funkar min avatar! Redigerad 11 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 473 x 296 pixels Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 (redigerad) 473 x 296 pixels Håller på att fixa EDIT: DÄR Redigerad 11 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Håller på att fixa EDIT: DÄR Bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 (redigerad) Bättre. Men den e jue SNYGG!! Redigerad 11 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Men den e jue SNYGG!! Inte direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts