Mordos Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 (redigerad) Mordos slår rekord i mest signaturbytningar, men inte för att det är negativt mer roligt, omväxling förnöjjer. Tycker dock fortfarande att GTAsajten tillåter allt för stora signatursbilder. Personligen anser jag att signaturer/avatars skall bytas minst en gång i månaden. Men blivit mindre petig med det sedan jag kom hit, då alla håller vid sina signaturer/avatarer vid livet och deras mödrars ögon. EDIT: http://img144.imageshack.us/img144/5734/flcler0.png vs nuvarande. Redigerad 27 december, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Nytt! @Mordos: Nuvarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Personligen anser jag att signaturer/avatars skall bytas minst en gång i månaden. Men blivit mindre petig med det sedan jag kom hit, då alla håller vid sina signaturer/avatarer vid livet och deras mödrars ögon. EDIT: http://img144.imageshack.us/img144/5734/flcler0.png vs nuvarande. Det nya lätt, med någon snygg avatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 (redigerad) Det nya lätt, med någon snygg avatar! Agreed. Själv håller jag mig till min trippiga mönsteravatar ett bra tag till. Redigerad 27 december, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Personligen anser jag att signaturer/avatars skall bytas minst en gång i månaden. Men blivit mindre petig med det sedan jag kom hit, då alla håller vid sina signaturer/avatarer vid livet och deras mödrars ögon. EDIT: http://img144.imageshack.us/img144/5734/flcler0.png vs nuvarande. Nuvarande, tillsammans med din nuvarande avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Det nya lätt, med någon snygg avatar! Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Personligen anser jag att signaturer/avatars skall bytas minst en gång i månaden. Men blivit mindre petig med det sedan jag kom hit, då alla håller vid sina signaturer/avatarer vid livet och deras mödrars ögon. EDIT: http://img144.imageshack.us/img144/5734/flcler0.png vs nuvarande. Behåll den gamla, sir triggerhappy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Personligen anser jag att signaturer/avatars skall bytas minst en gång i månaden. Men blivit mindre petig med det sedan jag kom hit, då alla håller vid sina signaturer/avatarer vid livet och deras mödrars ögon. EDIT: http://img144.imageshack.us/img144/5734/flcler0.png vs nuvarande. Den nya! Asläcker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 4 mot 3. Hohoh, spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Behåll den gamla, sir triggerhappy. Jag håller med den killen! Och, jag har bytt citat, från dig me now, and fuck me later till I HATE JIMMY PAGE, GET THOSE FAGGOTS OFF THE STAGE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Ny Avatar och Signatur . Fast jag blev inte riktigt nöjd med signaturen så det kan hända att den ändras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Nytt, den förra vart inte alls bra. Gasmasker ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Ny Avatar och Signatur . Fast jag blev inte riktigt nöjd med signaturen så det kan hända att den ändras Ohh, fin rumpa. Namn? Nytt, den förra vart inte alls bra. Gasmasker ftw. Yay, gasmasker <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Nytt, den förra vart inte alls bra. Gasmasker ftw. Fiiint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Liten uppdatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Nytt, den förra vart inte alls bra. Gasmasker ftw. Jag vill ha den där bilden. Har letat efter den skitlänge. Sålänge den är high-quality så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Liten uppdatering. Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Ny Avatar och Signatur . Fast jag blev inte riktigt nöjd med signaturen så det kan hända att den ändras Men bra att man blir sugen på analsex av att hänga på gtasajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Nytt, den förra vart inte alls bra. Gasmasker ftw. Linkin Park: Meateora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Jag vill ha den där bilden. Har letat efter den skitlänge. Sålänge den är high-quality så att säga. Jag sökte bara på google och tog första bästa som såg någotlunda bra ut. Linkin Park: Meteora Fix´d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts