Boomer Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 (redigerad) Ny text. (Jag är minsann också med i ett band! ) Den här Kebaben är Tweakad för maximala smakupplevelse. Ha..Ha. ---- Surfade runt lite på webben och stötte ihop med denna. Någon som kommer ihåg den? Redigerad 18 december, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Den här Kebaben är Tweakad för maximala smakupplevelse. Ha..Ha. ---- Surfade runt lite på webben och stötte ihop med denna. Någon som kommer ihåg den? Haha. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Nu ska det bort. Nu tar jag bort skiten, då alla är jävla wannabes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Nu ska det bort. Nu tar jag bort skiten, då alla är jävla wannabes. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Den här Kebaben är Tweakad för maximala smakupplevelse. Ha..Ha. ---- Surfade runt lite på webben och stötte ihop med denna. Någon som kommer ihåg den? och Japp, den kommer jag ihåg. Du hade en fläskig jäkla signatur med samma bild också. Nu ska det bort. Nu tar jag bort skiten, då alla är jävla wannabes. Mitt stannar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Nu ska det bort. Nu tar jag bort skiten, då alla är jävla wannabes. Samma här. Ahh, vi ville va som er juh <3 Vi finns på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Ahh, vi ville va som er juh <3 Vi finns på riktigt. GJORDE vi också. Men nu förstörde ni det. Fy fan. Nu ska jag göra psykologi, brb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Våran musikkarriär varade ett dygn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Våran musikkarriär varade ett dygn Vi fick för många fans. Vi klarade inte trycket helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Japp, den kommer jag ihåg. Du hade en fläskig jäkla signatur med samma bild också. Du har möjligtvis inte en sparad länk till den eller så? Känner mig otroligt nostalgisk idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Du har möjligtvis inte en sparad länk till den eller så? Känner mig otroligt nostalgisk idag. Usch nej, jag var nästan lite rädd för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Usch nej, jag var nästan lite rädd för den. Hm.. Ja, jag har ett svagt minne om att det var jubel när jag bytte signatur/avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Usch nej, jag var nästan lite rädd för den. Hm.. Ja, jag har ett svagt minne om att det var jubel när jag bytte signatur/avatar. Det är synd om de stackars forumiterna som inte kan sova på nätterna för att de sett Boomers signatur Gör en ny, vettja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 "Bandet" splittrades, så texten försvann. Men en ny kom dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 "Bandet" splittrades, så texten försvann. Men en ny kom dit. Du var aldrig med i bandet, ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Du var aldrig med i bandet, ju Nä, men jag var wannabe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Ja/nej? Ofta jag bryr mig om era åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Ja/nej? Ofta jag bryr mig om era åsikter. Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Snygg Du är snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Du är snygg! Nee, du är snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts