Martin-123 Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 typ...ont om plats. Men vi provar: Bara om den har en tomteluva på sig. Tack! Orkade inte installera photoshop bara för att lägga till en luva ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Någon påhittig snäll själ som kanske har några bra tips på vad man kan ha där under alla vettiga ord jag skriver såhär till jul? Förra årets känns inte direkt aktuell :/ Whoa! No offence, men den signaturen var nästan fulare än en dansbandsgroupie! Att kyssa sin vän på fyllan är inte homosexualitet! Eller som en löjtnant sa till oss i lumpen: "Ett rövknull om dan gör ingen karl till bög!" (Han avsåg självfallet man-on-man) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Whoa! No offence, men den signaturen var nästan fulare än en dansbandsgroupie! Gillar den liknelsen! Som sagt, den är inte speciellt aktuell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 (redigerad) Uppdaterad med text. Någonting är på gång! Redigerad 17 december, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Ny signatur, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Tja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Ny text! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 New text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Jag vill ochså ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Jag vill ochså ha Försvinn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Försvinn. Inte då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Inte då. Ingen vill ha ditt sönderknullade fittnylle i vårat band. Vi är för bra för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Ingen vill ha ditt sönderknullade fittnylle i vårat band. Vi är för bra för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Ny text. (Jag är minsann också med i ett band! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Ny text. (Jag är minsann också med i ett band! ) Jag med ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Jag med ju. Jag också ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Heh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Heh. Du ska veta hur många "VickeX & Kicken - Fan" det kommer finnas efter vi släppt vår låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 (redigerad) Heh. Redigerad 18 december, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Heh. Jaså, så du vill inte vara våran manager? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts