Umberto Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 13 Decemder, Lucia är numera känt som "Använd grannens avatar-dagen" (försvenskat som allt annat) Låter bra. Jag skrev på engelska för det är oftast i USA som de brukar hitta på alla de där dagarna. Jag kopierade regeln och visst, jag bryter väl också mot den om man ska vara petiga. Men är verkligen storleken på en bild ~50-100 kb något att bry sig om? Jag menade att jag tyckte den var jobbig att se. Nej, naturligtvis inte. Det är reglerna på det här forumet som är föråldrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Låter bra. Jag skrev på engelska för det är oftast i USA som de brukar hitta på alla de där dagarna. Nej, naturligtvis inte. Det är reglerna på det här forumet som är föråldrade. Det bara måste (hur töntigt det än låter) kommas ihåg om ett år Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Kan nån bidra med att ge han en fin tomteluva? Kan nån bidra med att ge dig en käftsmäll vad jobbig den där var? Eller nej, det är lugnt, adblockar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Den var kanske lite störande . Bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Den var kanske lite störande . *bilder* Bättre? Ja, fast å andra sidan var den dära grymt ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Ja, fast å andra sidan var den dära grymt ful. Tack så mycket, önskar n00dles den dära bombmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Den var kanske lite störande . http://ww2.beffo.se/upload/pic~/smah2n4gsolj.png[/img ] http://ww2.beffo.se/upload/pic~/pzts58t2s87a.png[/img ] Bättre? Mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Den var kanske lite störande . Bättre? Skitsnygg! Verkligen vacker, som ett konstverk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Bara för att dom är bäst + att jag inte kan göra signaturer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Bara för att dom är bäst + att jag inte kan göra signaturer. I love it! Men släng på en ram och du får en puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Bara för att dom är bäst + att jag inte kan göra signaturer. Gör bakgrunden transparent och den är finemang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 I love it! Men släng på en ram och du får en puss Gör bakgrunden transparent och den är finemang Meh, ni vet att jag inte kan sådant. Speciellt inte PS -- Please, do it for me, please Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 http://img161.imageshack.us/img161/3299/huhuhu2er6.png Höhöhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 http://img161.imageshack.us/img161/3299/huhuhu2er6.png Höhöhö. Tack så mycket <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Tack så mycket <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 C:et har fel former imo, borde vara rundare. Snygg copy'n'paste förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/dr94d2shhftf.png[/img ] @Kicken: Behåll Kent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Bara för att dom är bäst + att jag inte kan göra signaturer. Nej! Den springande hunden(?) var ju så mysig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Nej! Den springande hunden(?) var ju så mysig!! Den kommer tillbaka när jag får julkänsla:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Den kommer tillbaka när jag får julkänsla:) Okej, jag litar på dig Kent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts