RavenE Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Så omoget. Hade inte sovklockan ringt för länge sen hade jag orkat vana er med. Byt tillbaka bajset omedelbums. Haha! Snyggt! ---- Mitt nya? Bra eller anus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Så omoget. Hade inte sovklockan ringt för länge sen hade jag orkat vana er med. Byt tillbaka bajset omedelbums. Hahahahaha Först såg jag Umberto hade snott kickens och sen märkte jag inte din förrän att jag läst din post 2-3 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 What the fuck?!?!? Jag missade allt igår -- Sitter i skolan och ser att Umberto har min avatar och signatur och jag blir " ". Var ju tvungen läsa i denna tråde, har läst alla 3 sidorna, lol. Riktigt stort jävla lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Oh, och på en liten sidnot. Remoob > Unter, trevligt. Äntligen kan jag banna Remoob, som jag faktist sa för flera veckor sedan! \o/ Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Mmm, haha. Very funny. Var glad att jag är på bra humör för det är helg, annars skulle ni fått varningar hela bunten. Byt tillbaka till er egen skit snarast, annars kommer dock varningarna flyga hej vilt, och det håller jag stenhårt på. Ert eget val, ni kan ha andras avatars och signaturer, men det blir en varning per dag ni dröjer på det. Låt huvudena rulla! Oh, och på en liten sidnot. Remoob > Unter, trevligt. Äntligen kan jag banna Remoob, som jag faktist sa för flera veckor sedan! \o/ Okej, okej. *Byter tillbaka* (Åtminstone fram till nästa andvänd-andras-avatar-dag ) What the fuck?!?!? Jag missade allt igår -- Sitter i skolan och ser att Umberto har min avatar och signatur och jag blir " ". Var ju tvungen läsa i denna tråde, har läst alla 3 sidorna, lol. Riktigt stort jävla lol Hehe. Hoppas du inte blev alltför förbannad. Bäst: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 (redigerad) Okej, okej. *Byter tillbaka* (Åtminstone fram till nästa andvänd-andras-avatar-dag ) Hehe. Hoppas du inte blev alltför förbannad. Bäst: Nej nej, det är ba' roligt --- Edit: Inte qouta bilder Redigerad 14 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Slut på det roliga då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Slut på det roliga då. Hö, hö, hö?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Alltså, vad fan var det som hände? Jag missade allt. Om jag fattat rätt så bytte alla till andras ava/sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Alltså, vad fan var det som hände? Jag missade allt. Om jag fattat rätt så bytte alla till andras ava/sig? Lajnux och eudoros bytte till samma signatur som Kebab och eXotic har. Sedan började alla göra det. Till slut började folk använda alla olika signaturer som andra forumiter har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Alltså, vad fan var det som hände? Jag missade allt. Om jag fattat rätt så bytte alla till andras ava/sig? I has the pix! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=957730 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Use your neighbors avatar day! LOL@Qouad!! :mf_doof: 13 Decemder, Lucia är numera känt som "Använd grannens avatar-dagen" (försvenskat som allt annat) Nästa år borde vi alla ha signaturer stora som hus. Jag tror jag ska byta tillbaka till mitt ljus i avataren igen. Nico är en dålig tomte, julafton är inte förns den 24e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Kan nån bidra med att ge han en fin tomteluva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Kan nån bidra med att ge han en fin tomteluva? §2.2 - Avatarer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än 50 kb. Snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 (redigerad) Snälla? Den är väl inte störande på något sätt? Okej, den var väl lite stor då. Redigerad 15 december, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 (redigerad) Den är väl inte störande på något sätt? Okej, den var väl lite stor då. Jag tycker det Kanske vissa tycker att även min är, men jag tyckte bara det var en jobbig bild det där. Redigerad 15 december, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Den är väl inte störande på något sätt? Okej, den var väl lite stor då. Iså fall är Qouads avatar ännu större. 64 kb. Jag tycker det Kanske vissa tycker att även min är, men jag tyckte bara det var en jobbig bild det där. Nja, din är man van med, den innehåller inga färger och är allmänt inte störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Jag tror inte någon har problem med att ladda bilder av den storleken nu för tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Jag tror inte någon har problem med att ladda bilder av den storleken nu för tiden Det roliga var väl att du hänvisade han till att inte ha en störande bild och att den skulle vara under 50kb när din var drygt 10kb större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Det roliga var väl att du hänvisade han till att inte ha en störande bild och att den skulle vara under 50kb när din var drygt 10kb större. Jag kopierade regeln och visst, jag bryter väl också mot den om man ska vara petiga. Men är verkligen storleken på en bild ~50-100 kb något att bry sig om? Jag menade att jag tyckte den var jobbig att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts