Kebab Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Bäst att ni växer upp innan A.A får syn på er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Bäst att ni växer upp innan A.A får syn på er. Menar det, skärp er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Så jävla tråkiga är ni, fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Så jävla tråkiga är ni, fyfan. Välkommen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Så jävla tråkiga är ni, fyfan. Menar det! Det där var ju Kebabs och exotic's idé, och så kommer alla ni och härmar. Hmpf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Ofta jag skulle följa strömmen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 För historians skull, när alla (om alla) senare byter tillbaks till "vanliga/riktiga" signaturer och avatarer. Så har nu säkert 30% av GTASajtens aktiva medlemmar samma signatur och avatar. Iaf de jag lägger mest märke till. Ser väldigt roligt ut. Puss på alla där i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 För historians skull, när alla (om alla) senare byter tillbaks till "vanliga/riktiga" signaturer och avatarer. Så har nu säkert 30% av GTASajtens aktiva medlemmar samma signatur och avatar. Iaf de jag lägger mest märke till. Ser väldigt roligt ut. Puss på alla där i framtiden. c-c-c-c-c-combo breaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 För historians skull, när alla (om alla) senare byter tillbaks till "vanliga/riktiga" signaturer och avatarer. Så har nu säkert 30% av GTASajtens aktiva medlemmar samma signatur och avatar. Iaf de jag lägger mest märke till. Ser väldigt roligt ut. Puss på alla där i framtiden. Vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Jag ska mata StellHell med er era härmisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Ban them all!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 c-c-c-c-c-combo breaker Mouahahahhahahaahahahahahahahaha Vad snackar du om? När man i framtiden tittar tillbaks på gamla posts, så har ju dem inte samma signatur och avatar som dem hade när inlägget skrevs. Det här kommer bara se ut som en jävla massa spam till ingen nytta (det är det iofs inte heller, men nu vet vi ju iaf vad det är). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Ban them all!! Om folk skulle byta tillbaka till sina signaturer nu, hur vet de då vem han ska banna? Jag ska printa er så man kan se er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Jag ska mata StellHell med er era härmisar. You brought this one on yourself, mate! (Min Zeppelin-avatar blev så ful så det här var en bra ursäkt för att byta... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 När man i framtiden tittar tillbaks på gamla posts, så har ju dem inte samma signatur och avatar som dem hade när inlägget skrevs. Det här kommer bara se ut som en jävla massa spam till ingen nytta (det är det iofs inte heller, men nu vet vi ju iaf vad det är). Spela roll. Fuck the future! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Om folk skulle byta tillbaka till sina signaturer nu, hur vet de då vem han ska banna? Jag ska printa er så man kan se er! Det är väl spammet i sig det handlar om.. fan Stellan kommer låsa tråden ifall han är på dåligt humör och det vill inte jag för det här är en väldigt bra tråd nu springer jag och lägger mig och vill inte se några ha den där signaturen utom jag och simpa fattar ni det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Det är väl spammet i sig det handlar om.. fan Stellan kommer låsa tråden ifall han är på dåligt humör och det vill inte jag för det här är en väldigt bra tråd nu springer jag och lägger mig och vill inte se några ha den där signaturen utom jag och simpa fattar ni det Vilken signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Det är väl spammet i sig det handlar om.. fan Stellan kommer låsa tråden ifall han är på dåligt humör och det vill inte jag för det här är en väldigt bra tråd nu springer jag och lägger mig och vill inte se några ha den där signaturen utom jag och simpa fattar ni det Vilken signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Det är väl spammet i sig det handlar om.. fan Stellan kommer låsa tråden ifall han är på dåligt humör och det vill inte jag för det här är en väldigt bra tråd nu springer jag och lägger mig och vill inte se några ha den där signaturen utom jag och simpa fattar ni det Vilken signatur? Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Vilken signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts