Mathias Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Han med gasmasken tror jag. Trodde det var någon bild som inte laddades i signaturen eller något. Eftersom han tidigare i posten verkade veta skillnad på ava och sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Trodde det var någon bild som inte laddades i signaturen eller något. Eftersom han tidigare i posten verkade veta skillnad på ava och sig. Åhå, så noga läste jag inte hans inlägg, tänkte bara på ordet gubbe och associerade (Kan man använda ordet på det sättet?) till hans avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Ye, fixa den här som avatar eller något då? Och byta ut min avatar som jag har haft hur länge som helst? Mjeeh.. vette fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Och byta ut min avatar som jag har haft hur länge som helst? Mjeeh.. vette fan Nej, nej, nej. Signaturen får du byta som du vill, men avataren ska vara kvar. Ska du byta den så ska det vara en riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Och byta ut min avatar som jag har haft hur länge som helst? Mjeeh.. vette fan Du vet, vintertema and back again. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Du vet, vintertema and back again. Åh... piminner mig om din och Kebabs julsigar... It confuuuses mee! Blandar alltid ihop er för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Åh... piminner mig om din och Kebabs julsigar... It confuuuses mee! Blandar alltid ihop er för det Mjo, fast texterna skiljer sig nog ganska mycket. Kebab är alltid så glad i sina inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Mjo, fast texterna skiljer sig nog ganska mycket. Kebab är alltid så glad i sina inlägg. Och så har du ett "S" i avataren, och Kebab har ett "K". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Och så har du ett "S" i avataren, och Kebab har ett "K". Jo, men jag antog att han inte kollar avatarerna då han sade att våra signaturer förvirrade honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Mjääk Har kvar min avatar /me like Kebabs & eXotics stuffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Mjääk Har kvar min avatar /me like Kebabs & eXotics stuffs Schux men jag hade bara tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) Mjääk Har kvar min avatar Släng på en tomteluva, bara. /me like Kebabs & eXotics stuffs Vicke: Haha! Gräslig, men fruktansvärt skön! Redigerad 9 december, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Schux men jag hade bara tråkigt. Usch! Den får de bli! danke XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Usch! Den får de bli! danke XD Hörde du inte vad jag skrev pojk? ...Iofs är det ganska förståeligt. Mycket ful avatar du har, m8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) Hörde du inte vad jag skrev pojk? ...Iofs är det ganska förståeligt. Mycket ful avatar du har, m8. Jag hörde, men som Kebabrullen sa: "Haha! Gräslig, men fruktansvärt skön!" Redigerad 9 december, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Jag hörde, men som Kebabrullen sa: "Haha! Gräslig, men fruktansvärt skön!" Coolt att du hörde vad jag skrev. Jo, vist. Fruktansvärt skön i know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Mitt fel, jag menar självklart min avatar. Någon som skulle kunna slänga på en luva eller lite snö eller något? (både och? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Dags för Jultema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Dags för Jultema Signaturen är usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 (redigerad) Bu eller bä? Egentligen är dom gråa, men dom fick bli röda eftersom det är jul. Egentlig färg: Redigerad 9 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts