Mordos Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Haha Menar du texten eller fonten? Textkvalitén. Hatar fonten också, men den är användbar. Men textkvalitéten är bara BÖÖH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Textkvalitén. Hatar fonten också, men den är användbar. Men textkvalitéten är bara BÖÖH. Fonten är från Halo, Och texten vet jag inte varför jag skrev.. Men i alla fall.. Bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Men i alla fall.. Bättre? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Fonten är från Halo, Och texten vet jag inte varför jag skrev.. Men i alla fall.. Bättre? Om du menar sigen, så är namnet allt för pixligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Tycker RavenEs jultema är väldigt tråkigt .. och .. öh .. nåt passande ord ... ah, just det .. omoget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Fonten är från Halo, Och texten vet jag inte varför jag skrev.. Men i alla fall.. Bättre? Fortfarande pixlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Tycker RavenEs jultema är väldigt tråkigt .. och .. öh .. nåt passande ord ... ah, just det .. omoget. Hade jämt tjejer som signatur/avatar förut, så varför inte slå ihop det med julen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Hade jämt tjejer som signatur/avatar förut, så varför inte slå ihop det med julen? Jaja, men det känns så fjantigt att ha porriga flickor i signaturen .. så Tux på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Jaja, men det känns så fjantigt att ha porriga flickor i signaturen .. så Tux på något sätt. Haha. Skulle du tacka nej till att ha en sådan tomte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Jaja, men det känns så fjantigt att ha porriga flickor i signaturen .. så Tux på något sätt. Wooord tbh. Sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Med anledning av GTA IV-trailern så kände jag att det var dags att uppdatera mitt utseende på sajten. Jultema? Nja... en öppen spis i bakgrunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 (redigerad) Edit: Idéen var välmenad iaf. Ganska fin, jag kör på den! Tack. Här är orginalet om någon annan vill bli kreativ: Redigerad 7 december, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Med anledning av GTA IV-trailern så kände jag att det var dags att uppdatera mitt utseende på sajten. Jultema? Nja... en öppen spis i bakgrunden? Jag känner också för byte, men jag tror det får bli efter jul... Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Det är förjävligt fult. Men jag ska ha den här lite nu och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Kekke vinter signatur tills vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Kekke vinter signatur tills vidare Ye, fixa den här som avatar eller något då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 http://www.husky-petlove.com/win2_Z-pupwinter2.jpg "Copywrite"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 (redigerad) Jag är inne på detta forum dagligen.. Men skriver inte lika mycket som jag en gång i tiden gjorde på mitt gamla konto när forumet var som mest aktivt för några år sedan... (aah minnen). Men nu beslutade jag mig för att ta mig i kragen.. och fixade till en ny Avatar och Signatur på 5 min. -- EDIT: btw skulle någon kunna fixa en fin tomteluva på gubben i min signatur? Redigerad 8 december, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Jag är inne på detta forum dagligen.. Men skriver inte lika mycket som jag en gång i tiden gjorde på mitt gamla konto när forumet var som mest aktivt för några år sedan... (aah minnen). Men nu beslutade jag mig för att ta mig i kragen.. och fixade till en ny Avatar och Signatur på 5 min. -- EDIT: btw skulle någon kunna fixa en fin tomteluva på gubben i min signatur? Vilken gubbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Vilken gubbe? Han med gasmasken tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts