power_psychic Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Du har inte funderat på att köra med lite antialiasing? Why? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Why? Snyggare med mjukare text kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Snyggare med mjukare text kanske? Det är meningen att den ska va så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Ja, det ska ju vara lite "läderaktigt"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Min är ju snyggast Närå men min favorit är nog Marquis signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Ny signatur... Udda eller vad, men annorlunda. Redigerad 26 februari, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Min nya signatur inget speciellt men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Min nya signatur inget speciellt men Rätt härlig tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ny avatar . http://www.reallyscary.com/gifs2/hellraiserbox.jpg Kuben från hellraiser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Nja, skulle föredra en lite mörkare bild, det är ju trots allt HELLRAiSER vi pratar om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Såja fixade en lite mörkare och lite snyggare avatar. Redigerad 26 februari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Såja fixade en lite mörkare och lite snyggare avatar. Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ny signatur... Udda eller vad, men annorlunda. Fin synd bara att du snodde mikolans lite taskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ny signatur... Udda eller vad, men annorlunda. Han är ful som tauren.. Fixa en annan bild så kan jag gå med på att den är snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Han är ful som tauren.. Fixa en annan bild så kan jag gå med på att den är snygg Hähä.. och din är såå ( ) mycket snyggare... skinnad säl... (MENADE AVATAREN! SÅG FEL!! ) Redigerad 26 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hähä.. och din är såå ( ) mycket snyggare... skinnad säl... Haha, men seriöst, vad är det på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Haha, men seriöst, vad är det på bilden? En skinnad säl! iaf enligt stellhell... EDITATION: på avataren alltså! Redigerad 26 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det ser inte direkt ut som det men... http://img63.exs.cx/img63/3531/deadanimalsimage109ch.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Han är ful som tauren.. Fixa en annan bild så kan jag gå med på att den är snygg Jo jag vet, den är inget vidare, men jag tycker det är så snyggt när det smälter in med forumsbakgrundssakgrejen! Skribb: {¬{£@${/%/"5(/#½!!!!!!111 Edit: Kolla wub-smileyn, först kollar den på min avatar, sen på min signatur! Redigerad 26 februari, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Edit: Kolla wub-smileyn, först kollar den på min avatar, sen på min signatur! .lol min nya avatar Redigerad 26 februari, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts