Quattro Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Fenomenet kallas MSN Messenger och kan installeras på nästan varenda dator. Det är möjligt, ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Hang me in the Christmas Tree! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Hang me in the Christmas Tree! Annars vill vi ju se dig i tomteluva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Nu är jag lite julig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Jag funderar på jultema ändå. Någon som har förslag på vad som skulle 'passa' mig? Förutom bögporr och döda katter. Och död kattbögsporr. En julbock! Alternativt några julgransfötter. (T.f. julavatar) S? Jag lanserar min första (fula) egenskapade signatur och avatar! Gjord i Microsoft Word/Paint Signaturen känns för stor, men det står ju att den är 430x200 Gamle gode Saleen fixade ram, tack så mycket *Får Gizmovibbar.* Men mja, den känns inte så kicken imo. Jag har också en julsignatur. Att redan önska god jul är väl att ta i men.. Redigerad 1 december, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 En julbock! S? Simpa.. daaah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 S? *Får Gizmovibbar.* Men mja, den känns inte så kicken imo. Att redan önska god jul är väl att ta i men.. S= Simpa (Borde det vara) Njae, känns inte så kicken faktiskt, du har rätt, men man måste pröva något nytt ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Simpa.. daaah. Give me a break, jag är 99. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Simpa.. daaah. x_simpa_x som f.ö var ett mycket fräsigare nick, du eXotic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Kebab, få se den sign du hade först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Arg julbock. > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Kebab, få se den sign du hade först. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img971/reindeersig.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 x_simpa_x som f.ö var ett mycket fräsigare nick, du eXotic. Hoho, det roliga är att en del trodde/tror att x_simpa_x och eXotic är två olika personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Hoho, det roliga är att en del trodde/tror att x_simpa_x och eXotic är två olika personer. x_simpa_x + Scarlett = Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Hoho, det roliga är att en del trodde/tror att x_simpa_x och eXotic är två olika personer. *Låtsas som om det regnar* Redigerad 1 december, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Tänkte strunta i jultema, men jag kunde inte låta bli. Nu behöver jag en passande avatar. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Tänkte strunta i jultema, men jag kunde inte låta bli. Nu behöver jag en passande avatar. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Avatarmaterial: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Jag lanserar min första (fula) egenskapade signatur och avatar! Gjord i Microsoft Word/Paint Signaturen känns för stor, men det står ju att den är 430x200 Gamle gode Saleen fixade ram, tack så mycket *Får Gizmovibbar.* :lol: I request vinter signatur till mig! Varg/Hund tema plx! gief! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 I request vinter signatur till mig! Varg/Hund tema plx! gief! rita dit en tomteluva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts