Kebab Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Fasen, min julsignatur blev inte så klockren som jag hade förväntat mig.. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Whaa? Vilken? Aaa mitt fel, tänkte på bilden på lampan i cdhäftet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Fasen, min julsignatur blev inte så klockren som jag hade förväntat mig.. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Verkligen inte. Second that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 *Tänker om* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 *Tänker om* Testa något utan halvnakna män vettja'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Testa något utan halvnakna män vettja'. Till exempel halvnakna kvinnor. Redigerad 1 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Fasen, min julsignatur blev inte så klockren som jag hade förväntat mig.. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Vet inte om det var medvetet eller inte, men med min torra humor så fick jag mig ett litet skratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 LOL LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Jag lanserar min första (fula) egenskapade signatur och avatar! Gjord i Microsoft Word/Paint Signaturen känns för stor, men det står ju att den är 430x200 Gamle gode Saleen fixade ram, tack så mycket Redigerad 1 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Jag lanserar min första (fula) egenskapade signatur och avatar! Gjord i Microsoft Word/Paint Signaturen känns för stor, men det står ju att den är 430x200 Gamle gode Saleen fixade ram, tack så mycket Så mycket ram blev det väl inte, men jag gillar motivet på bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 NEJ!! NEJ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Jag har också en julsignatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Ehh, ni postade på samma gång... Bytte ni ava/sig på samma gång gockså? :lol: --- Själv har jag också ett vintertema på gång, får se vad det blir för nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Ehh, ni postade på samma gång... Bytte ni ava/sig på samma gång gockså? --- Själv har jag också ett vintertema på gång, får se vad det blir för nåt... Fenomenet kallas MSN Messenger och kan installeras på nästan varenda dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Fenomenet kallas MSN Messenger och kan installeras på nästan varenda dator. Oh my.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Haha, först så trodde jag att exotic råkade posta två gånger på rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Du får det att låta som att du kom på det. Att använda cum istället för come har man gjort länge. Såvitt jag vet. Tänker då på porrfilmer så som "Here they cum" och.. Bla bla bla. Jag har hört cum och cum on me och så, men det jag menar är att jag bytte ut i en jullåt. Jag hade i alla fall aldrig sätt "Santa Claus is cumming on town" innan jag skrev det. Precis, senast såg jag den i ett reklamutskick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts