Lajnux Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 WOHOO, THERE IS A GOD! Hur kommer det sig att du hade sparat den? Hehe, tyckte att det var lite lustigt själv. Men jag har varit ett riktigt Mafia fan en gång i tiden och den har väl legat kvar på datorn sen dess. Köpte ny dator för ett tag sen och packade ner alla gamla bilder för att föra över dom till den nya datorn och såg den så jag la upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Nu har jag en ny avatar, tycker den blev ganska snygg. Inte så avancerad kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Dags för julavatar, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Dags för julavatar, kanske? Den var fin, men inte än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Dags för julavatar, kanske? Klockren! ...om några veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Dags för julavatar, kanske? Julavatar- och sig ska komma i julveckan, inte alls före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 (redigerad) Den var fin, men inte än Klockren! ...om några veckor. Julavatar- och sig ska komma i julveckan, inte alls före. ^_^ Well, fuck me running, var du ens medlem förra julen? Redigerad 20 november, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Well, fuck me running, var du ens medlem förra julen? Spelar väl ingen roll? Hängde här långt före jag blev medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Spelar väl ingen roll? Hängde här långt före jag blev medlem. Oj, tog du åt dig? Vad jag menar och kan minnas (efter 3 års medlemskap och 8000 posts) så brukar julavatarerna dyka upp i början av december. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Well, fuck me running, var du ens medlem förra julen? Det är ju såklart ditt val när du tycker det är dags för julstämning, men jag tycker att sådant får vänta en månad till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Oj, tog du åt dig? Vad jag menar och kan minnas (efter 3 års medlemskap och 8000 posts) så brukar julavatarerna dyka upp i början av december. Nja-a? Brukar "vi" inte slänga upp vinterteman när vintern kommer och sedan plita dit något julliknande såsom en tomteluva runt julen bara? Ack, mitt minne är inte vad det en gång varit. Jag minns inte ens hur jag själv gjorde förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 (redigerad) Well, fuck me running, var du ens medlem förra julen? Hahaha, "fuck me running",vafan .. -- :w000t: Umberto goes 2000!!! :w000t: Redigerad 20 november, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Oj, tog du åt dig? Vad jag menar och kan minnas (efter 3 års medlemskap och 8000 posts) så brukar julavatarerna dyka upp i början av december. Om jag tog åt mig? Nejdå, jag skrev mest bara min egen åsikt, men det kanske blev lite otydligt. Aja, byt du till julavatar om du så vill, det är självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Dags för julavatar, kanske? 1:a December skall jag plocka fram mitt vintertema och låta julmusten flöda, ty då ska chokladkalendern börjas öppnas - och det är julkänsla. Och den är fin, julavataren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Jag har också ett jultema på gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Nytt, fuck jultema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Nytt, fuck jultema. Är det bara jag som förvånas över hur bra du är på att göra signaturer och shit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 1:a December skall jag plocka fram mitt vintertema och låta julmusten flöda, ty då ska chokladkalendern börjas öppnas - och det är julkänsla. Och den är fin, julavataren. Och julradio börjar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Även mitt jultema är förberett. Så man inte glömmer bort det. Lägger väl in det första december, eller andra advent. Eller tredje, eller när nu jag tycker att julkänslan börjar befinna sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Mitt jultema kommer nog vara homoerotiskt. Alldeles för få julteman är homoerotiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts