Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Haha avataren min är en klassiker Avataren borde du behålla, signaturen borde bytas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Ska jag behålla den gamla goda eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Vad tycks? några timmar i paint. photoshop kan jag inte, så fråga inte efter sån skit vart själv rätt nöjd http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/3dcjat24hodw.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) Ska jag behålla den gamla goda eller? Ja, det ska du. Vad tycks? några timmar i paint. photoshop kan jag inte, så fråga inte efter sån skit vart själv rätt nöjd http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/3dcjat24hodw.JPG Riktigt snyggt faktiskt för att vara gjord i paint. Även om kanterna på PEL var lite pixliga. Redigerad 2 november, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Ja, det ska du. Riktigt snyggt faktiskt för att vara gjord i paint. Även om kanterna på PEL var lite pixliga. Samma på båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Ja, det ska du. Riktigt snyggt faktiskt för att vara gjord i paint. Även om kanterna på PEL var lite pixliga. Tack och bock båda två. tog en timme att fylla till opelmärket då det var en *.gif bild och var vit/svart. glömde fixa pel bokstäverna dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Remoobs nya sig är väl nästan att gå lite för långt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Remoobs nya sig är väl nästan att gå lite för långt? Nja, jag tycker den är precis lika gränslande som StellHells och Okkas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Remoobs nya sig är väl nästan att gå lite för långt? Tror den är lite för mycket jao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Nja, jag tycker den är precis lika gränslande som StellHells och Okkas. Okkas är väl inget problem. Stells är nära, men han är stell, han ändrar även om han skulle bryta en regel Men Remoobs är ju naken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Okkas är väl inget problem. Stells är nära, men han är stell, han ändrar även om han skulle bryta en regel Men Remoobs är ju naken... Okkas: Man ser bröstvårtan! Stells: Denna är väl då minst av alla, men fortfarande väldigt gränslande. Remoobs: NAKEN?! Inte alls, man ser inte någonting alls, precis samma stil som StellHells. Enligt mig är alla lika löst hängande på gränsen där till regelbrott, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Okkas: Man ser bröstvårtan! Stells: Denna är väl då minst av alla, men fortfarande väldigt gränslande. Remoobs: NAKEN?! Inte alls, man ser inte någonting alls, precis samma stil som StellHells. Enligt mig är alla lika löst hängande på gränsen där till regelbrott, men men. Vänta tills jag lägger upp ett könsorgan. Eller. Justja, det har jag redan gjort en gång. Ett manligt. KalleR bad mig ta bort det... Men okej, ett kvinnligt. Skulle det gå över gränsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Om ni inte klarar av att se en halv bröstvårta råder jag er att lämna internet ganska omgående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Om ni inte klarar av att se en halv bröstvårta råder jag er att lämna internet ganska omgående. Jag har inte någonting alls emot dessa signaturer, det var Sniper som klagade. Men jag förstår dock inte hur han kan tycka att Remoobs är mer "stötande" än Okkas. Remoobs ser man inte ett skit på, och det är tecknat. Okkas ser man en halv bröstvårta (wow) och den är riktig. Men jag har som sagt inget problem med någon av dessa. Jag har inget problem, men tycker ändå dom ligger vid gränsen där mot regelbrott. Om man tänker efter hur det var här för några år sedan. Minsta lilla bild på naken hud så vart en person bannad. Lite så var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Jag har inte någonting alls emot dessa signaturer, det var Sniper som klagade. Men jag förstår dock inte hur han kan tycka att Remoobs är mer "stötande" än Okkas. Remoobs ser man inte ett skit på, och det är tecknat. Okkas ser man en halv bröstvårta (wow) och den är riktig. Men jag har som sagt inget problem med någon av dessa. Jag har inget problem, men tycker ändå dom ligger vid gränsen där mot regelbrott. Om man tänker efter hur det var här för några år sedan. Minsta lilla bild på naken hud så vart en person bannad. Lite så var det. Och nu porrlänkas det som aldrig förr. lastnightsparty.com länkar jag numera till i min signatur. Det är trevligt. Verkligen inte porr, men en del naket ibland. Grr. Jag vill att ni ska tänka på lastnightsparty när ni tänker på mig. Jag vill att ni ska tänka på sex, voyeurism och märkeskläder. COMBINED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Men jag har som sagt inget problem med någon av dessa. Jag har inget problem, men tycker ändå dom ligger vid gränsen där mot regelbrott. Om man tänker efter hur det var här för några år sedan. Minsta lilla bild på naken hud så vart en person bannad. Lite så var det. Om du inte har märkt det så är inte detta forumet riktigt vad det var för ett par år sen. Saker och ting förändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Jag har inte någonting alls emot dessa signaturer, det var Sniper som klagade. Men jag förstår dock inte hur han kan tycka att Remoobs är mer "stötande" än Okkas. Remoobs ser man inte ett skit på, och det är tecknat. Okkas ser man en halv bröstvårta (wow) och den är riktig. Men jag har som sagt inget problem med någon av dessa. Jag har inget problem, men tycker ändå dom ligger vid gränsen där mot regelbrott. Om man tänker efter hur det var här för några år sedan. Minsta lilla bild på naken hud så vart en person bannad. Lite så var det. Jag tycker det är lite olämpligt, det är allt. Om du inte har märkt det så är inte detta forumet riktigt vad det var för ett par år sen. Saker och ting förändras. Som du lade märke till i FlyFF-tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Remoob har bytt till nån paint-bild, Alla är nöjda . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/j9yvhhcjhwup.gif eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts