eXotic Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Neeeeeej. Ha kvar! Men den är ju jättepixlig, äcklig och ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Men den är ju jättepixlig, äcklig och ful! Gillar den. Den är på något sätt "du". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Badoom badoom. Nytt. Jag har blivit beroende av Linus på linjen känner jag. Haha, kommer ihåg att jag i yngre dagar alltid blev förknippad med Linus på linjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Gillar den. Den är på något sätt "du". Så jag är jättepixlig, äcklig och ful? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Så jag är jättepixlig, äcklig och ful? Nej, inte så jag menade. Menar att jag förknippar bilden med dig. Då man ser bilden så vet man att det är du som skrivit inlägget. Så är det med alla som haft samma avatar/signatur en längre tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 He..eh.. how to? Ptja, en bild säger mer än tusen ord brukar man säga va? Så här är min förklaring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Ptja, en bild säger mer än tusen ord brukar man säga va? Så här är min förklaring. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/olocdbgkbqp9.jpg Jo, men hur gör man transparent text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Jo, men hur gör man transparent text? När jag gjorde den där texten så gick jag bara in i Blending Options och ändrade Blend mode till "Luminosity". Det går säkert att göra det på fler sätt. Redigerad 27 oktober, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) När jag gjorde den där texten så gick jag bara in i Blending Options och ändrade Blend mode till "Luminosity". Det går säkert att göra det på fler sätt. Provade bara att sänka opaciteten. Tycker det blev bättre. Redigerad 27 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Provade bara att sänka opaciteten. Tycker det blev bättre. Jo, men jag tycker inte det ser så bra ut om texten ligger både på ramen och bilden. Det är ju faktiskt du som ska använda signen trots allt, so its your call. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Jo, men jag tycker inte det ser så bra ut om texten ligger både på ramen och bilden. Det är ju faktiskt du som ska använda signen trots allt, so its your call. Jo, precis. Kör på den senaste bilden ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Nej, inte så jag menade. Menar att jag förknippar bilden med dig. Då man ser bilden så vet man att det är du som skrivit inlägget. Så är det med alla som haft samma avatar/signatur en längre tid. Jo, men jag vill inte att folk förknippar mig med en ful avatar. Så jag ska ändra till en vacker avatar som jag ska ha jättelänge som folk kan förknippa mig med i stället. Jag lovar att ha den minst fram till nästa sommarlov. (Förutom jultemat såklart. ) Så välj nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Jo, men jag vill inte att folk förknippar mig med en ful avatar. Så jag ska ändra till en vacker avatar som jag ska ha jättelänge som folk kan förknippa mig med i stället. Jag lovar att ha den minst fram till nästa sommarlov. (Förutom jultemat såklart. ) Så välj nu! Det var ett svårt val, men jag röstar på det söta lejonet som dansar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Den övre i så fall. Lejonet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Avatarbyte pågång eftersom min är jättepixlig, äcklig och ful! Eller Ettan för sjutton gubbar! Fast bara om du gör den 80 pixlar bred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Det var ett svårt val, men jag röstar på det söta lejonet som dansar! Den övre i så fall. Lejonet. Ettan för sjutton gubbar! Fast bara om du gör den 80 pixlar bred. Okej. Jag har förövrigt inget val angående 80 pixlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Hm. Ska jag byta avatar? Yes/No Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Hm. Ska jag byta avatar? Yes/No Yeeeasch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Hm. Ska jag byta avatar? Yes/No Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Yeeeasch. Jo Hålla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts