Vice. Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Har boomer bytat namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Har boomer bytt namn? Nej, Remoob är hans bror om jag har förstått det rätt. Själv tog jag fram den här mysiga avataren igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Nej, Remoob är hans bror om jag har förstått det rätt. Själv tog jag fram den här mysiga avataren igen. Så Remoob, (boomer baklänges) är bommers bror. :/ Boomers bror tar boomers namn, vänder på det och registrerar sig. Killen måste ha dålig fantasi. Förövrigt, är inte boomer bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Förövrigt, är inte boomer bannad? Nej. Du tänker nog på Kaboom? Det var i och för sig före min tid, men jag har för mig att han är bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Nej. Du tänker nog på Kaboom? Det var i och för sig före min tid, men jag har för mig att han är bannad. http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/spam.gif http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/offtopic.gif Ja. det gör jag nog. Kaboom. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Nytt. Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Så Remoob, (boomer baklänges) är bommers bror. :/ Boomers bror tar boomers namn, vänder på det och registrerar sig. Killen måste ha dålig fantasi. Förövrigt, är inte boomer bannad? Jag känner inte han för i hela fridens namn! http://www.hemberg.nu/img/smileys/smiley_angry.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Jag känner inte han för i hela fridens namn! http://www.hemberg.nu/img/smileys/smiley_angry.gif Har du aldrig träffat din bror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Jag känner inte han för i hela fridens namn! http://www.hemberg.nu/img/smileys/smiley_angry.gif Lägg ner. Redigerad 27 oktober, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 GAH! Vem är du pojk? Blir ju rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Nytt. Jävligt läckert, om jag får säga mitt. Och det får jag. Hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Badoom badoom. Nytt. Jag har blivit beroende av Linus på linjen känner jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Badoom badoom. Nytt. Jag har blivit beroende av Linus på linjen känner jag. Din signatur bild finns i min geografi bok Den visar hur solen är uppe dygnet runt i något ställe Redigerad 27 oktober, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Badoom badoom. Nytt. Jag har blivit beroende av Linus på linjen känner jag. Snygg bild men jag tycker inte texten passar som du har nere i vänstra hörnet på ramen. Genomskinlig text mitt på kanske vore nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Badoom badoom. Nytt. Jag har blivit beroende av Linus på linjen känner jag. Skulle man... tja, jag vet inte.. få original bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Snygg bild men jag tycker inte texten passar som du har nere i vänstra hörnet på ramen. Genomskinlig text mitt på kanske vore nått? Eller ingen text alls. Snyggt annars. Avataren passade inte riktigt, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Snygg bild men jag tycker inte texten passar som du har nere i vänstra hörnet på ramen. Genomskinlig text mitt på kanske vore nått? He..eh.. how to? Skulle man... tja, jag vet inte.. få original bilden? Sure thing: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/p0vdb9cq2gi0.png Eller ingen text alls. Snyggt annars. Avataren passade inte riktigt, dock. Tack. Nä, jag vet. Inte meningen heller. Redigerad 27 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Avatarbyte pågång eftersom min är jättepixlig, äcklig och ful! Eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Avatarbyte pågång eftersom min är jättepixlig, äcklig och ful! Neeeeeej. Ha kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts