Kebab Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Dra in den i Photoshoprutan, sedan Image->Resize? Såklart. Men det transparenta blir svart då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Såklart. Men det transparenta blir svart då. Jasså? Konstigt, inte för mig. Testa högerklicka på bilden och spara som då? Sedan öppnar du bilden, det kanske funkar bättre?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Jasså? Konstigt, inte för mig. Testa högerklicka på bilden och spara som då? Sedan öppnar du bilden, det kanske funkar bättre?! Smart Vicke! Såja. Om du har något riktigt finurligt på gång i avatarväg, Siana, så är det bara att langa fram det. (Det där lät lite krävande , men i själva verket är jag tacksam. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Först gjorde jag ett litet minikort till avataren, men jag tycker faktiskt bara det ser dumt ut när signatur och avatar matchar så... Som om man dragit på något finurligt "kit". Använd vilken avatar du vill enligt mig. Kanske inte den du har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Först gjorde jag ett litet minikort till avataren, men jag tycker faktiskt bara det ser dumt ut när signatur och avatar matchar så... Som om man dragit på något finurligt "kit". Använd vilken avatar du vill enligt mig. Kanske inte den du har nu. Fast det vore väl lite trevligt om avataren iaf matchade Färgerna på signaturen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Fast det vore väl lite trevligt om avataren iaf matchade Färgerna på signaturen? Jadå... Men signaturen har ju en hel del färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Först gjorde jag ett litet minikort till avataren, men jag tycker faktiskt bara det ser dumt ut när signatur och avatar matchar så... Som om man dragit på något finurligt "kit". Använd vilken avatar du vill enligt mig. Kanske inte den du har nu. Haha, nej min nuvarande är ju inte den vackraste direkt. Tack hur som helst, jag tror jag vet vilken avatar jag ska ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Haha, nej min nuvarande är ju inte den vackraste direkt. Tack hur som helst, jag tror jag vet vilken avatar jag ska ta. Ha dina 5 rutor i signaturen på varandra (typ som den där Marilyn Monroe tavlan) 4 i bakrunden och en femte på, i mitten med ett K på eller nåt. Låter iofs ganska fult... men det är bara i teorin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Ha dina 5 rutor i signaturen på varandra (typ som den där Marilyn Monroe tavlan) 4 i bakrunden och en femte på, i mitten med ett K på eller nåt. Låter iofs ganska fult... men det är bara i teorin Som en stapel med CDskivor, sedd från ovan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Som en stapel med CDskivor, sedd från ovan? Hmm... nja Min idé dog nog där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Använd vilken avatar du vill enligt mig. Kanske inte den du har nu. Vad har folk emot mitt ansikte, skrattandes, i min systers hårband? Haha, nej min nuvarande är ju inte den vackraste direkt. Tack hur som helst, jag tror jag vet vilken avatar jag ska ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Vad har folk emot mitt ansikte, skrattandes, i min systers hårband? Gråt inte min vän! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 (redigerad) Vilken ä bäst? Redigerad 26 oktober, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Tvåan, men i så fall borde du förminska den till 80x80 pixlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Vilken ä bäst? Ettan är felstavad annars var den nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Skulle säga trean är bäst, men som sagt så minska den till 80x80, annars blir den så otydlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Fyran var snyggast imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Fyran var snyggast imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Tyckte också att fyran var snyggast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Fyran kommer se för plottrig ut som avatar, gissar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts