Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Mawhahah, försök du göra en kopia av min signatur på det sättet and you will fail >:3 den är inte skapad så och går heller inte att skapa så.

Och den är väl inte särskilt originell, men det har jag inte påstått :mellow: men om man tittar på VÅRT forum endast så tycker jag inte den direkt liknar någon annans särskilt mycket, möjligtvis Panimalas. Däremot kan man fullkomligt vältra sig i tidigare nämnda signaturer. :confused:

Jag har haft en nära-kopia till det där innan jag ens såg att du hade den. Personligen tycker jag att din är tråkig, but whatever.

Och ändringen på P-Cs signatur är bara helt dålig. Inte ens lite bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker du klagar på andras signaturer utan att titta på din egna. "Det behövs fräscha saker" du har hafta samma signatur sedan bara en liten stund efter jag joinade. :rolleyes:

Vad jag syftade på med nytt och fräscht var signaturer som var gjorda på annat sätt än vad alla här är. Annars är det inget fel att ha en gammal trogen signatur, man förknippas mycket bättre med bilder. yes_645834_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag syftade på med nytt och fräscht var signaturer som var gjorda på annat sätt än vad alla här är. Annars är det inget fel att ha en gammal trogen signatur, man förknippas mycket bättre med bilder. yes_645834_0.gif

Sant. Behöver bara scrolla igenom en sida för att kunna se vilka som skrivit.

Jobbigt när folk byter signatur flera gånger i veckan. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kebab, jag hade tråkigt. :rolleyes:

Gillade allihop! (Eller ja, mitt nick suger ju men det får jag väl helt enkelt bjuda på :) ). Gillade den sista mest. Men jag är så kass, så att när jag lade in den i Photoshop så blev det svart runtom. Och när jag försöker ta bort det svarta så försvinner skuggan. Hur ska jag göra? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillade allihop! (Eller ja, mitt nick suger ju men det får jag väl helt enkelt bjuda på :wub: ). Gillade den sista mest. Men jag är så kass, så att när jag lade in den i Photoshop så blev det svart runtom. Och när jag försöker ta bort det svarta så försvinner skuggan. Hur ska jag göra? :rolleyes:

Dra in den i Photoshoprutan, sedan Image->Resize?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor