Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Du får gärna smyga in ditt namn sådär snyggt igen.

Kanske det, kanske det :)

Gjorde en lite mindre version, vet inte om den är bättre eller sämre :rolleyes:

gwrtjnovbs2g.png

Mjodå!

Men tycker rent generellt att det börjar bli lite uttjatat med landskap som tema på signaturer/avatars, men det är vad jag tycker alltså. :D

Om du syftar enbart på mig, så är det nog för att jag gillar vissa naturlandskap väldigt skarpt. Som den här jag funderar på nu, Norge, ahh :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slappa på en gradient i en ball font, fixa skuggan med full opacity och sen en ram runt är inte särskilt orginellt det heller :D

Mawhahah, försök du göra en kopia av min signatur på det sättet and you will fail >:3 den är inte skapad så och går heller inte att skapa så.

Och den är väl inte särskilt originell, men det har jag inte påstått :mellow: men om man tittar på VÅRT forum endast så tycker jag inte den direkt liknar någon annans särskilt mycket, möjligtvis Panimalas. Däremot kan man fullkomligt vältra sig i tidigare nämnda signaturer. :confused:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mawhahah, försök du göra en kopia av min signatur på det sättet and you will fail >:3 den är inte skapad så och går heller inte att skapa så.

Och den är väl inte särskilt originell, men det har jag inte påstått :D men om man tittar på VÅRT forum endast så tycker jag inte den direkt liknar någon annans särskilt mycket, möjligtvis Panimalas. Däremot kan man fullkomligt vältra sig i tidigare nämnda signaturer. :mellow:

Tss, är det någon som har oginell signatur så är det moi. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor