kicken Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Tackar VickeX igen och alla de som givit fina kommentarer. Vissa gillar den, andra inte Ska behålla den ett tag framöver, inte lika länge som min gamla, men ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Vad tycker ni om den här då? Ska jag byta? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/bp80gl0nmpol.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Vad tycker ni om den här då? Ska jag byta? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/bp80gl0nmpol.jpg .jpg :/ Sen blir det snyggare med en ram Redigerad 21 oktober, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Vad tycker ni om den här då? Ska jag byta? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/bp80gl0nmpol.jpg Det där var inte snyggt alls. Det känns som en 5 åring kunde ha gjort den, in i valfritt photoshop och klippa till och någon standard font. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Härligt jobbat Kvaddan! Ratatouille är svinbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Det där var inte snyggt alls. Det känns som en 5 åring kunde ha gjort den, in i valfritt photoshop och klippa till och någon standard font. Ditt kit är snyggt. Gjorde någonting liknande åt Jazz... Vet inte vad Kicken säger om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Härligt jobbat Kvaddan! Ratatouille är svinbra! Agree, det var snyggt att han tittade ut mot Eifeltornet. Måste nog ta och se filmen iaf. Ditt kit är snyggt. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Jag har också nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Att snyggare i det här fallet betyder att det är SNYGGT verkar inte självklart. Men om det är så - tack! Nog inte meningen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Ett nytt försök. Skrot? Snyggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Haha, men vafan. Låt mig gissa: a ) VickeX har hittat ett tutorial som han flitigt följer b ) VickeX har hittat ett brushset som han flitigt använder Nåväl, ser ju bra ut. Redigerad 21 oktober, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Kicken: Avataren och signaturen känns som att dom inte alls hör ihop. Red-saken är mest bara ivägen och överlag ser signaturen ut som någon photoshop-tutorial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Kicken: Avataren och signaturen känns som att dom inte alls hör ihop. Red-saken är mest bara ivägen och överlag ser signaturen ut som någon photoshop-tutorial. Antagligen precis vad det är också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Jag ville mest bara jävlas med Kicken (internt skämt), så jag bad honom göra en likadan till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Haha, men vafan. Låt mig gissa: a ) VickeX har hittat ett tutorial som han flitigt följer b ) VickeX har hittat ett brushset som han flitigt använder Nåväl, ser ju bra ut. a ) Jag har inte hittat någon tutorial jag följer... b ) Jag har inte hittat något brushset som jag flitigt använder - jag tog en bild från google jag tyckte var snygg. c) Tackar för att du tycker att det ser bra ut. Kicken: Avataren och signaturen känns som att dom inte alls hör ihop. Red-saken är mest bara ivägen och överlag ser signaturen ut som någon photoshop-tutorial. Dom hör ju inte riktigt ihop. Och (red) passar enligt mig in, men det är som sagt ingen photoshop-tutorial jag följt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Bättre än MasterChief? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Bättre än MasterChief? Inte enligt mig. Ingenting är bättre än MasterCheif. Redigerad 22 oktober, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Bättre än MasterChief? Ballt enligt mig. Skönt med lite nya, fräscha signaturer som är annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Var är det för fräscht och annorlunda med sitt namn som bild i signaturen? Som om vi aldrig sett det förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Bättre än MasterChief? Mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts