aikjonas12 Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 (redigerad) Nu tänkte jag sticka ut lite. Ettan var för stark i färgerna och man stör sig lite på den tycker jag. Tvåan däremot smälter in fint och syns utan att vara ivägen. Min röst hamnar därför på tvåan, alternativt trean om du gillar den bättre. Personligen håller jag nog med där. Faktiskt. Det står mellan 1an och 2an. ...Nu gjorde du det svårt för mig. Får sova på saken. Redigerad 20 oktober, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 1:an blir snygg om du byter färg på texten till vit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Personligen håller jag nog med där. Faktiskt. Det står mellan 1an och 2an. ...Nu gjorde du det svårt för mig. Får sova på saken. Nr 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 1:an blir snygg om du byter färg på texten till vit.Okej. Något i den här stilen då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) NYTT Vad tycker ni? Fult? Snyggt? Borde något ändras? Cred till VickeX som gjorde siggen Redigerad 21 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Okej. Något i den här stilen då.. Enligt mig är det där snyggare än det du har nu =) EWEEEEEDIT: Kicken, vafan? Det var ju helt muppat. Jag suger. En kant, jag skulle inte kunna leva med det. Men jag kanske är lite petig? Redigerad 21 oktober, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Okej. Något i den här stilen då.. Den är snyggare än den du har nu. NYTT Vad tycker ni? Fult? Snyggt? Borde något ändras? Cred till VickeX som gjorde siggen Riktigt snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 NYTT Vad tycker ni? Fult? Snyggt? Borde något ändras? Cred till VickeX som gjorde siggen Ser avklippt ut till höger. Nåväl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Är det någon vänlig forumit som kan fixa den avklippta biten till höger ? Edit: Tack sniper Edit2: Ser denna bättre ut? Den har mindre röd bakgrund och ingen avklippt kant. Redigerad 21 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Är det någon vänlig forumit som kan fixa den avklippta biten till höger ? Edit: Tack sniper Edit2: Ser denna bättre ut? Den har mindre röd bakgrund och ingen avklippt kant. Jag försöker ju, men jag kan inte - jag är dålig hest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Jag försöker ju, men jag kan inte - jag är dålig hest. Var inte så hård mot dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 NYTT Vad tycker ni? Fult? Snyggt? Borde något ändras? Cred till VickeX som gjorde siggen Njääääe. Fast å andra sidan så är din förra lite väl uttjatad, så... tja... bättre än den tidigare iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Är det någon vänlig forumit som kan fixa den avklippta biten till höger ? Edit: Tack sniper Edit2: Ser denna bättre ut? Den har mindre röd bakgrund och ingen avklippt kant. Fixat Jag försöker ju, men jag kan inte - jag är dålig hest. Nej nej. Du fixade den. Har bytt igen förresten. Den är inte avklippt längre. Njääääe. Fast å andra sidan så är din förra lite väl uttjatad, så... tja... bättre än den tidigare iaf. Tackar Saleen och P-C för de fina kommentarerna Redigerad 21 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 NYTT Vad tycker ni? Fult? Snyggt? Borde något ändras? Cred till VickeX som gjorde siggen Jag tycker det blev riktigt snyggt! *thumbs up* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 NYTT Vad tycker ni? Fult? Snyggt? Borde något ändras? Cred till VickeX som gjorde siggen Sjukt mycket snyggare än din gamla i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 NYTT Vad tycker ni? Fult? Snyggt? Borde något ändras? Cred till VickeX som gjorde siggen Signaturen är snygg men avataren gillar jag inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Jag tycker det blev riktigt snyggt! *thumbs up* Tack Sjukt mycket snyggare än din gamla i alla fall. Att snyggare i det här fallet betyder att det är SNYGGT verkar inte självklart. Men om det är så - tack! Signaturen är snygg men avataren gillar jag inte så mycket. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Sjukt snyggt Kicken! Me like! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Nä kicken gillar inte din Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Nä kicken gillar inte din Det är mitt fel. Jag funderar på att byta. Eller, ja. Ska ändra avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts