Mordos Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Näeh, då tycker jag bannemej Qouads är mer banbrytande. Tekniskt sett är det också kopierade bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 På allmän begäran (dvs. P-C) är Krunegård tillbaka! Ny avatar än förra gången, men från samma spelning (Pop Dakar, 1 sept). Någon som såg dem igår eller i förrgår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Någon som såg dem igår eller i förrgår? Nej, och jag sticker fortfarande gafflar i benet för det. I onsdags mindes jag försent och i torsdags var det 18års-gräns. ARGH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Nej, och jag sticker fortfarande gafflar i benet för det. I onsdags mindes jag försent och i torsdags var det 18års-gräns. ARGH! I onsdags var jag upptagen, och igår var jag bara allmänt korkad! Spelar i Uppsala imorgon (ingen åldersgräns), och det ligger relativt nära Märsta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Ett nytt försök. Skrot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Ett nytt försök. Skrot? Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Ett nytt försök. Skrot? Inte skrot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Ett nytt försök. Skrot? Inte skot, inte alls. Men jag älskar din nuvarande signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Ett nytt försök. Skrot? Oh, finfin. Känns lite som Kents V&A-album covern. Snyggare än din nuvarande också imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 (redigerad) Snygg! Inte skrot. Inte skot, inte alls. Men jag älskar din nuvarande signatur. Jo, men den känns så gammal. Det är kul med lite nytt. Edit: Kicken: Det var precis där jag fick min inspiration ifrån. Redigerad 20 oktober, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Ett nytt försök. Skrot? You followed my advice! Young padawan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Fy fanken vad många tråkiga signaturer det finns på detta forum. Kopiera en bild, lägg på enpixlig ram typ. Ev. skriv ditt namn. Men jag kan inte göra något annat. Näeh, då tycker jag bannemej Qouads är mer banbrytande. Haha, det håller jag minsann med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Men jag kan inte göra något annat. Du får vara lite påhittig så kan även en sådan gå hem Ante? Kebab? Nu blev jag rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Ny avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Ny sign och avatar. Orkar inte leka i PS så det får bli såhär så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Är någon av dessa något att ha? #1 #2 #3 Eller har ni kanske ideer på någon annan färgkombination som skulle bli snyggt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Är någon av dessa något att ha? #1 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/4pria3jqacgi.png[/img #2 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/lgfco8aj1j3r.png[/img #3 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/87zu8zhzaz9p.png[/img Eller har ni kanske ideer på någon annan färgkombination som skulle bli snyggt? Nummer ett i så fall. Den var finast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Du får vara lite påhittig så kan även en sådan gå hem Ante? Kebab? Nu blev jag rädd. Haha. Är någon av dessa något att ha? Ettan var fräsch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Okej, tack. Då byter jag till 1an så fort jag fixat avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Är någon av dessa något att ha? #1 #2 #3 Eller har ni kanske ideer på någon annan färgkombination som skulle bli snyggt? Nu tänkte jag sticka ut lite. Ettan var för stark i färgerna och man stör sig lite på den tycker jag. Tvåan däremot smälter in fint och syns utan att vara ivägen. Min röst hamnar därför på tvåan, alternativt trean om du gillar den bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts