Plaisir Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Hahaha, "xbox for experts". Det var på den tiden jag registrerade mig på typ alla forum jag kunde hitta. Hade inte ens en xbox. Haha, just det! Vad hette det? Haha.. Just det så hette det .. Det va nog på den tiden som jag gjorde en miljon invisionfree forum också .. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 En kebab gör entré Det var även på den tiden som du bögade runt med grön text Hahahaha " The people learn to know each other much easier" Den är fin! Jo, jag drog lite på smilbanden åt det jag också Hahahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 (redigerad) Byta? Redigerad 17 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Byta? Usch, nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Byta? Nej, nej, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Byta? Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Byta? Usch, nej Nej, nej, nej. Nope. Sa ju det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 (redigerad) Najs...då vet jag det Redigerad 17 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Ny signatur, en ny ava kommer väl snart kanske också. Min favoritgitarrist med min favoritgitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) Ny signatur, en ny ava kommer väl snart kanske också. Min favoritgitarrist med min favoritgitarr. [ X ] Edit: Nehe, nu kom den visst fram ur garderoben. Snyggt! Redigerad 18 oktober, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Nytt tema, som tribut till typ världens bästa sitcom (efter Arrested Development, då), Flight of the Conchords. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Nytt tema, som tribut till typ världens bästa sitcom (efter Arrested Development, då), Flight of the Conchords. Jag gillar typsnittet på signaturen, kan du bidra med ett namn och länk kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Jag gillar typsnittet på signaturen, kan du bidra med ett namn och länk kanske? Är inte hundra, men jag tror att det är Elegance, borde finnas på DaFont.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Så här lagomt till releasen av Soilworks nya album (släpps imorgon!) så tyckte jag det passade bra med ännu ett Soilwork tema! Vad tycks? Signaturen blev rätt bra tycker jag, ska försöka hitta en bättre avatar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) Så här lagomt till releasen av Soilworks nya album (släpps imorgon!) så tyckte jag det passade bra med ännu ett Soilwork tema! :)Vad tycks? Signaturen blev rätt bra tycker jag, ska försöka hitta en bättre avatar dock. Jag tycker det känns rätt tråkigt. Ingen färg eller något som sticker ut. Edit: Vart lite dubbelt av allt. Redigerad 18 oktober, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Så här lagomt till releasen av Soilworks nya album (släpps imorgon!) så tyckte jag det passade bra med ännu ett Soilwork tema! Vad tycks? Signaturen blev rätt bra tycker jag, ska försöka hitta en bättre avatar dock. Diggar signaturen av någon outgrundlig anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Jag tycker det känns rätt tråkigt. Ingen färg eller något som sticker ut. Edit: Vart lite dubbelt av allt. Har i princip kopierat rakt av en bild. La bara dit ramen och texten i signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Nytt tema, som tribut till typ världens bästa sitcom (efter Arrested Development, då), Flight of the Conchords. .. Njaahhhh. Njjjjaahhhhhh. Texten är lite väl "HEJ, JAG HETER AXEL." och mindre "axel heter jag." Förstår om du inte förstår. Det liksom bara skriker Axel. Imo, hade sett bättre ut om det var lite mer gömt in i bakgrunden. Fast så är ju jag lite småegen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 .. Njaahhhh. Njjjjaahhhhhh. Håller nog med där, tillbaka med Robot Devil eller Krunegård! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Fy fanken vad många tråkiga signaturer det finns på detta forum. Kopiera en bild, lägg på enpixlig ram typ. Ev. skriv ditt namn. Näeh, då tycker jag bannemej Qouads är mer banbrytande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts