samuelszon Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Nytt; jag tycker designen på gitarren i avataren är så jäkla läcker, och dessutom tycker jag signaturen passar till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Nytt; jag tycker designen på gitarren i avataren är så jäkla läcker, och dessutom tycker jag signaturen passar till. Avataren var stilig, men åtminstone jag är inte så överförtjust i signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Avataren var stilig, men åtminstone jag är inte så överförtjust i signaturen. Håller med, tycker att den svarta linjen runt texten är för pixlig, men jag pallar inte ändra. Jäkla transparenta bakgrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Kvaddes nya är förbannat funky! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Remoob's signatur: What's my name backwards? Remoob=Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 (redigerad) Remoob's signatur: What's my name backwards? Remoob=Boomer I sence danger, I sence... teoman? Redigerad 14 oktober, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Jag har många beundrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Bra? Skrot? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/j5gk0cmc21r3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Skrot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Bra Fast vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Bra? Skrot? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/j5gk0cmc21r3.jpg Bilden var fin! Texten kunde gjorts bättre, men det syns ju vem som har postat, och det kanske är huvudsaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Skrot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Börjar smått fundera på något nytt? Tycker ni jag ska byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Börjar smått fundera på något nytt? Tycker ni jag ska byta? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Börjar smått fundera på något nytt? Tycker ni jag ska byta? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Börjar smått fundera på något nytt? Tycker ni jag ska byta? Ja. @ Saleen , Skrot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Fixade nytt skrot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Fixade nytt skrot. Skrot var ordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Skrot var ordet Håller med. Byt tillbaka eller till något annat. Snälla. Redigerad 15 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Transparent bakgrund, så blir det finemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts