Mordos Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Låt text från Tool - The Grudge. Och en liten simpel bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Har haft min nuvarande ett bra tag nu. Har inte bytt den pga att jag har blivit mindre och mindre aktiv här på forumet. Men idag tog jag mig i kragen och gjorde en ny. Inte klockrent kanske, men det får duga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Har haft min nuvarande ett bra tag nu. Har inte bytt den pga att jag har blivit mindre och mindre aktiv här på forumet. Men idag tog jag mig i kragen och gjorde en ny. Inte klockrent kanske, men det får duga. Absolut! Finfint! Bättre än den du har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Absolut! Finfint! Bättre än den du har nu. Gött, jo den förra var egentligen tänkt att vara provisorisk. Redigerad 11 oktober, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Finfint, nu är det bara ett namnbyte som saknas då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Finfint, nu är det bara ett namnbyte som saknas då. Ja, om det vore för det. Har bombat hulltan med pm, 2 stycken iaf, inget svar. Nu känns det ganska meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 (redigerad) La till lite ny text + Ny avatar. Redigerad 12 oktober, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Lez new. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Ska försöka hålla mig till den här signaturen ett tag. Kommer förmodligen byta avatar till något annat. Men jag måste hitta ett tema som jag gillar. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Lez new. Jättesnygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 (redigerad) Ny avatar, yo. Redigerad 13 oktober, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Ny avatar, yo. Men fan, man glömmer ju att det är du när du inte har din vanliga avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Lez new. Finfint! Ska försöka hålla mig till den här signaturen ett tag. Kommer förmodligen byta avatar till något annat. Men jag måste hitta ett tema som jag gillar. :< Meh, det är ju avataren som är snygg.. Ny avatar, yo. Najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Men fan, man glömmer ju att det är du när du inte har din vanliga avatar. Men det är ju nästan samma ffs. > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Men det är ju nästan samma ffs. > Bara nästan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Men fan, man glömmer ju att det är du när du inte har din vanliga avatar. Tycker att signaturen ser lite mörk och tråkig ut. Vi vet att du kan bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Men det är ju nästan samma ffs. > Haha, men du vet, vi är så vana med din avatar så vi märken den minsta skillnaden. Annars är den som vanligt, jättebra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Jättesnygg Finfint! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 (redigerad) Ny avatar, yo. Skarpt och fint, like it. Men varför inte variera dig lite och ha Statler som avatar ett tag? T: Har som ni ser bytt kaffebönorna mot Master David. Fast den var så grå och tråkig så det blir snart byte igen. Redigerad 13 oktober, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Men det är ju nästan samma ffs. > Gillar den gamla mer... den är liksom mer Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts