Umberto Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Whaat? :S Can not understanded me you? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Can not understanded me you? Yes me can, but that was like ironical? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Yes me can, but that was like ironical? No wai! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Yes me can, but that was like ironical? How can me things know that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 I've seen things, I've seen them with my eyes. I've seen things, they're often in disguise. Like carrots, handbags, cheese, toilets, russians, planets, hampsters, weddings, poets, Stalin, Kuala Lumpur! Pygmys, budgies, Kuala Lumpur! Jag ville också prata engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 LOL, BYTE!! Hittade en bild på Tommy Mars (spelade keyboards i Zappas band under många år) som jag gillade. Kanske ser lite popig ut med cigaratten, men wth. Ska också ta och fixa en bra signatur när jag orkar, var längesen jag hade en ordentlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Jag försöker och försöker, men jag kan verkligen inte se att bilden föreställer en bandmedlem av något slag. Redigerad 7 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Jag försöker och försöker, men jag kan verkligen inte se att bilden föreställer en bandmedlem av något slag. Wörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Jag ser då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Här är originalbilden om det hjälper. http://www.pbase.com/hhf/image/27439243 En par tydligare bilder också: http://b9.ac-images.myspacecdn.com/01511/92/59/1511179529_m.jpg Redigerad 7 oktober, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Jahaa, då hänger jag med! Groovy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Jahaa, då hänger jag med! Groovy Vadfan såg du för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Vadfan såg du för något? Alltså.. Nu i efterhand går det inte att beskriva.. Men det var cymbalerna och pinnarna från trumsetet som rörde ihop allt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Nytt nu-uh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Nytt nu-uh. Avataren är stilren och snygg Texten i signaturen är väl sådär.... Redigerad 7 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Ah jag hade fel, editerar in Gasmask, it is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Nytt nu-uh. Fett snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Tröttnade på hajen. Nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Tröttnade på hajen. Nytt. omg. giv orginalbild. NY AVATAR OCH SIGNATUR! Inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Gasmask, it is. Creds till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts