kicken Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Jag vill ha tillbaka Daft Punk signaturen med skrikgul bakgrund. Riktigt gul då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Nytt shit. Nice Jag känner igen bilden någonstans ifrån, alltså halva teddybjörnar som blir käkade av något... kommer dock inte ihåg från var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Jag vill ha tillbaka Daft Punk signaturen med skrikgul bakgrund. Riktigt gul då. Nej usch, det vill då inte jag. Snyggt säger jag, Mordos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Nice Jag känner igen bilden någonstans ifrån, alltså halva teddybjörnar som blir käkade av något... kommer dock inte ihåg från var Disgaea? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Nytt shit. Alltid lika fint! Påminner om ett gammalt flash-spel där man åt upp dykare/hajjägare. Någon som minns vad det heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Någon som kan fixa en snygg signatur av den här bilden? http://www.sonicsyndicate.com/ Jag vill att både texten "Marky" och "Sonic Syndicate" ska finnas med på något hörn, lite diskret då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Någon som kan fixa en snygg signatur av den här bilden? http://www.sonicsyndicate.com/ Jag vill att både texten "Marky" och "Sonic Syndicate" ska finnas med på något hörn, lite diskret då. Jag vet inte vad ni andra tycker, men jag tycker att den här vart rätt snygg: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 (redigerad) Jodå, det blev bra. Tack så mycket EDIT: Fixade mig även en .gif avatar (Gissa bandet!) Redigerad 4 oktober, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Jodå, det blev bra. Tack så mycket EDIT: Fixade mig även en .gif avatar (Gissa bandet!) Sonic Syndicate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Hur gör man så det kommer fram en ny bild varje gång man trycker på refresh eller går in på en ny tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Hur gör man så det kommer fram en ny bild varje gång man trycker på refresh eller går in på en ny tråd? http://www.azupload.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Uppdaterat signaturen med en liten text under den <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Uppdaterat signaturen med en liten text under den <3 Jag måste fråga .. finns det någon betydelse bakom texten under KICKEN eller låter det bara 'coolt' ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 (redigerad) Jag måste fråga .. finns det någon betydelse bakom texten under KICKEN eller låter det bara 'coolt' ? Betydelse. Den speglar mitt liv lite grann om du förstår. Sedan att jag hörde det i en film har ingen betydelse. Redigerad 6 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 (redigerad) Slarvigt, obegripligt: jag <-- roterande, lawl edit, bort me siggen Redigerad 6 oktober, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Slarvigt, obegripligt: jag <-- roterande, lawl edit, bort me siggen Humm , titta .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Ny text. Världens bästa citat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 http://www.azupload.com/ Hm. Får inte skiten att funka. Ska man använda tags? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Betydelse. Den speglar mitt liv lite grann om du förstår. Sedan att jag hörde det i en film har ingen betydelse. Samma här faktiskt, min text speglar mitt liv lite grann om ni förstår? Sedan att jag hörde det i GTA har ingen betydelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Samma här faktiskt, min text speglar mitt liv lite grann om ni förstår? Sedan att jag hörde det i GTA har ingen betydelse. Whaat? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts