Sniper Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Nytt! Du har bytt ner dig - tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Du har bytt ner dig - tycker jag. Verkligen? Jag hade detta innan... http://img240.imageshack.us/img240/3899/japanoi8.png http://img410.imageshack.us/img410/5421/nipponjinhp1.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Verkligen? Jag hade detta innan... http://img240.imageshack.us/img240/3899/japanoi8.png http://img410.imageshack.us/img410/5421/nipponjinhp1.png Ja, du har bytt ner dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Aha... Aja, får sitta kvar med denna ett tag till. Sen är det ju dags för julsignaturen/r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Aha... Aja, får sitta kvar med denna ett tag till. Sen är det ju dags för julsignaturen/r Kan ju säga att jag gillar den iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Kan ju säga att jag gillar den iallafall. Yayz! Ni som inte tycker den är fin får lida med tills juletider, minst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Yayz! Ni som inte tycker den är fin får lida med tills juletider, minst Man behöver inte lida. Adblock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 (redigerad) Tillfälligt avatar- och signaturbyte! Från "The Devils Hands are Idle Playthings", tokbra avsnitt, blir alltid rörd av musiken. Edit: ...från Futurama. Är inte signaturen lite för bred? Hm, du har rätt. Två minuter. Redigerad 1 oktober, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Tillfälligt avatar- och signaturbyte! Från "The Devils Hands are Idle Playthings", tokbra avsnitt, blir alltid rörd av musiken. Edit: ...från Futurama. Är inte signaturen lite för bred? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 (redigerad) Tillfälligt avatar- och signaturbyte! Från "The Devils Hands are Idle Playthings", tokbra avsnitt, blir alltid rörd av musiken. Edit: ...från Futurama. Hm, du har rätt. Två minuter. Gillar futurama. Men din signatur... JPEG förstör mycket av kvaliteten :/ @ eXotic Det är ju fusk Redigerad 1 oktober, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Tillfälligt avatar- och signaturbyte! Från "The Devils Hands are Idle Playthings", tokbra avsnitt, blir alltid rörd av musiken. Edit: ...från Futurama. Hm, du har rätt. Två minuter. Underbart... ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Tillfälligt avatar- och signaturbyte! Från "The Devils Hands are Idle Playthings", tokbra avsnitt, blir alltid rörd av musiken. Edit: ...från Futurama. Hm, du har rätt. Två minuter. Älskar Robotdjävulen, speciellt i hans första framträdande i Hell Is No Robots. Men det aside, IN MED KRUNEGÅRD!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Gillar futurama. Men din signatur... JPEG förstör mycket av kvaliteten :/ Axel om någon har väl rätt bra koll på såna där saker. Sätter mina pengar på att bilden är tagen från en TV-release.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 (redigerad) Älskar Robotdjävulen, speciellt i hans första framträdande i Hell Is No Robots. Men det aside, IN MED KRUNEGÅRD!! Krunegård kommer tillbaka! Känner bara för lite nostalgi-kramande med Futurama nu i några dagar ...och ursäkta kvalitén - Sparade en framegrab från BSplayer i hyfsad kvalitet, gjorde en signatur som var typ 520 px bred, sparade som JPG, quality = 7 (Ville inte ha en massa 'onödiga' .PSD-filer; lever på mina sista gigabytes.), kom på att signaturen var för stor, öppnade JPGn, förminskade, och sparade som JPG (Quality = typ 7), därav kvalitetsförsämringen. Avataren är underbar Tack! Redigerad 2 oktober, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Är den här signaturen trist? Inte alls. Den är fin. Pavarotti passar inte in så bra dock Mmm... Det är inte Kebab liksom.. typ asså *kjam*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Tillfälligt avatar- och signaturbyte! Från "The Devils Hands are Idle Playthings", tokbra avsnitt, blir alltid rörd av musiken. Avataren är underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Inte alls. Den är fin. Mmm... Det är inte Kebab liksom.. typ asså *kjam*. Åh, tack. Och, nej jag vet att den inte är lik mig. Känner själv att den har gjort sitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Måste säga att jag diggar din sign Kebab, synd att det går mot hösttider nu, men. Fortfarande snygg =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Nytt shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts