P-C Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Ni får ursäkta mitt byte. Omgeh. Nya smileys. När skedde detta? Det var fanimig på tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) Ni får ursäkta mitt byte. Omgeh. Nya smileys. När skedde detta? Intressant med info om din psp. ...men kul med nya smileys Redigerad 24 september, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Får jag åtminstånde byta till en annan Daft Punk signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Får jag åtminstånde byta till en annan Daft Punk signatur? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Får jag åtminstånde byta till en annan Daft Punk signatur? Byt på du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Det var fanimig på tiden. Kul att någon uppskattar bytet, på något sätt iaf. Jag som ursäktade och allt, mest för att jag byter för ofta. Intressant med info om din psp. ...men kul med nya smileys Det är mycket intressant. Men det behöver du inte bry dig om. Tror ändå inte varenda snubbe sitter och läser varje signatur hela tiden. Det är the hel thing i sig self som countnass. Rött + Svart Dom nya smileysarna suger... nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Får jag åtminstånde byta till en annan Daft Punk signatur? Hmz. Visa det först, then we'll see... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Ska bara installera Photoshop först. Formaterade om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) Det är mycket intressant. Men det behöver du inte bry dig om. Tror ändå inte varenda snubbe sitter och läser varje signatur hela tiden. Det är the hel thing i sig self som countnass. Rött + Svart Det känns som du är en smula överdrivet stolt över ditt PSP. Men ta mig inte fel, jag gillade designen på den. Men hela du har varit ett stort PSP ett bra tag nu. Redigerad 24 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Byt på du. Alltså. Han försökte ju inte skryta, det är bara att "vi" har tvingat honom att inte byta. Du kanske inte ens hade missförstått. Ursäkta isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Det känns som du är en smula överstolt över ditt PSP. Jag har funderat på det där. Gillar min PSP väldigt mycket just nu, thats just all. Är inte speciellt "stolt" så direkt heller. Inte så att jag går omkring på stan och säger "Titta här, jag har en PSP!". Men jag tycker den är väldigt vacker och använder den mer nu än någonsin tidigare. Och jag har bara brist på annat signaturmaterial. Och Poy Poy skitet var ju som sagt så jävla fult. Oh well. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) Jag har funderat på det där. Gillar min PSP väldigt mycket just nu, thats just all. Är inte speciellt "stolt" så direkt heller. Inte så att jag går omkring på stan och säger "Titta här, jag har en PSP!". Men jag tycker den är väldigt vacker och använder den mer nu än någonsin tidigare. Och jag har bara brist på annat signaturmaterial. Och Poy Poy skitet var ju som sagt så jävla fult. Oh well. Asch, du hann före min edit. Jag lade just in att du inte skulle ta mig på fel sätt. Men till trots så är det väldigt mycket PSP runt dig sedan en tid tillbaka. Det är inte heller din första signatur som handlar om ditt PSP. But hey! Jag gillar stilen på det och som sagt, man läser ju ändå inte texten varendaste gång man glider förbi den. Edit: Varför har du MMPU där? Du gillade ju inte spelet. Redigerad 24 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Eller den nuvarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/ey0yil90bqpf.png http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/d9j7di4gp5az.png Eller den nuvarande? Nu...varande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Äh. Fuck it, jag är så trött på min nuvarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Äh. Fuck it, jag är så trött på min nuvarande. Den förra var skitsnygg, men den här var också riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) ART! .. för tillfället. Redigerad 24 september, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 ART! .. för tillfället. That's a fine lookin' coat you're wearin'.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Alternativt denna? http://static.pici.se/pictures/fATJmTvjv.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Nja. Art var bättre, men den där var var mer clean. Fast jag föredrar ART över flygplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts