Umberto Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Själv har jag insett att Pavarotti var en jäkligt häftig kille. Av någon anledning förväxlar jag dig med skribb nu.. A, va' tar jag? Min nuvarande eller den här gamla: ? Vote: Nuvarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Nytt, jag känner att jag måste ha Frusciante ett tag nu. Ett bra tag. Jag kör lite okka-stuk på signature, för att det ballt. Dessutom är okka ganska söt. Får se hur länge avataren stannar. Alltså jag kan typ stämma dig för det där : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Alltså jag kan typ stämma dig för det där : ) Don't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Börjar bli lite trött på den jag har nu, så... byta? 1) 2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Börjar bli lite trött på den jag har nu, så... byta? 1) 2) 2:an passar rätt så bra med avatarn . Btw, har bytt Avatar och Signatur nu . Redigerad 22 september, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Börjar bli lite trött på den jag har nu, så... byta? 1) http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/q5mnrk0suc1w.png Yez plz. Passar bra ihop med din avatar också. @Tux: Nice! Redigerad 22 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Börjar bli lite trött på den jag har nu, så... byta? 1) 2) Ful font. ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Ful font. ): Inte alls - den smälter ju in skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Inte alls - den smälter ju in skitbra! Den smälte in bra - men jag tyckte den kändes lite stel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Tyckte ungefär som Räven och Kebab, så det blev den första Avataren är jag nöjd med, så den behåller jag. 2:an passar rätt så bra med avatarn . Btw, har bytt Avatar och Signatur nu . Snyggt! Vem är bruden? Redigerad 22 september, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) Ny sig, kvalitén blev lite dålig men, aja. Redigerad 23 september, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Nu har jag fixat avatarproblemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Nu har jag fixat avatarproblemet "Ive been working on this in some time..." -A boobie? "No!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Nu har jag fixat avatarproblemet Coolt, om du hade den i rätt storlek så skulle den inte bli så knögglig. Men det är kanske meningen? Offtopic: Insåg precis en sak.. Jag har nog aldrig förr skrivit ordet "knögglig". Faktum är att jag inte ens vet om man säger så utanför östergötlands gränser.. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Coolt, om du hade den i rätt storlek så skulle den inte bli så knögglig. Men det är kanske meningen? Offtopic: Insåg precis en sak.. Jag har nog aldrig förr skrivit ordet "knögglig". Faktum är att jag inte ens vet om man säger så utanför östergötlands gränser.. Eller? Nytt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) Coolt, om du hade den i rätt storlek så skulle den inte bli så knögglig. Men det är kanske meningen? Offtopic: Insåg precis en sak.. Jag har nog aldrig förr skrivit ordet "knögglig". Faktum är att jag inte ens vet om man säger så utanför östergötlands gränser.. Eller? Jag har hört det, visst är jag duktig ...och använde en del när jag var mindre. Redigerad 23 september, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Coolt, om du hade den i rätt storlek så skulle den inte bli så knögglig. Men det är kanske meningen? Tjaa, om du kan göra den oknögglig så uppskattar jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Tjaa, om du kan göra den oknögglig så uppskattar jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Ni får ursäkta mitt byte. Omgeh. Nya smileys. När skedde detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts