AngryAxel Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 (redigerad) Jag visste att det var Krunegård! Kollade igenom din hemsida and I was like 'Det är Krunegård!' men alla sa 'neeej, det är inte Krunegård' och då jag 'Joo, det är det!' och då sa de att jag var dum. Klart det är Krunegård! Ooh, på tal om Laakso - "17 oktober - Stockholm, Debaser Slussen (13-årsgräns) + 18 oktober - Stockholm, Debaser Slussen (18-årsgräns)" Ah, rörigt värre. Trodde att du var Eudoros förut i Fototråden. Snyggt var det i alla fall! Mm, hade mitt kameratema bra länge; en omgörning var på sin plats! Tack så mycket Redigerad 21 september, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Klart det är Krunegård! Ooh, på tal om Laakso - "17 oktober - Stockholm, Debaser Slussen (13-årsgräns) + 18 oktober - Stockholm, Debaser Slussen (18-årsgräns)" Klart jag är där. De var sjuukt bra på Arvika, trots att Markus var packad som få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Byter till konsertbildstema, men med allas vår Laakso, från Pop Dakar nu i september. Ah, rörigt värre. Trodde att du var Eudoros förut i Fototråden. Snyggt var det i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Ääääh! Nog är jag dryg - men direkt efter att ha bytt till Mando Diao-temat föll jag för Richard Ashcroft. Men, men. Ska jag, återigen, byta tema - och nu till detta? Och ska det vara med eller utan font? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 (redigerad) Med font för sjutton! Riktigt snygg. Men om du klipper ut hans ansikte som avatar så lovar jag att adblocka. --- Själv har jag insett att Pavarotti var en jäkligt häftig kille. Edit: Men han passar visst inte så bra tillsammans med Steve-O och hans barba-tvilling. Redigerad 21 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Med font för sjutton! Riktigt snygg. Men om du klipper ut hans ansikte som avatar så lovar jag att adblocka. Yes. Och det ska inte bli en urklippt avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Yes. Och det ska inte bli en urklippt avatar. Jag tycker det blev jättesnyggt. Byt inte på ett tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Jag tycker det blev jättesnyggt. Byt inte på ett tag nu. Kommer aldrig att vänja mig vid din avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Nytt, jag känner att jag måste ha Frusciante ett tag nu. Ett bra tag. Jag kör lite okka-stuk på signature, för att det ballt. Dessutom är okka ganska söt. Får se hur länge avataren stannar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Vill också okka. Alright. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Jag tycker det blev jättesnyggt. Byt inte på ett tag nu. Nejdå, ska till något riktigt drastiskt om detta ska bytas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 När får jag byta då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 När får jag byta då? Nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Äh, vafan gjorde jag nu då. Skitavatar. Någon får fixa en Soilwork-avatar åt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 När får jag byta då? Inte på länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Bättre än Gump temat, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 A, va' tar jag? Min nuvarande eller den här gamla: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 A, va' tar jag? Min nuvarande eller den här gamla: ? Behåll Jack och Meg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 A, va' tar jag? Min nuvarande eller den här gamla: ? Den gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 A, va' tar jag? Min nuvarande eller den här gamla: ? Kör old school. Blomma vill vi ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts